۴ هزار طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۷۵۷
۴ هزار طرح نیمه‌تمام ورزشی 
در کشور وجود دارد

سیستان و بلوچستان|

وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود ۴ هزار طرح عمرانی نیمه تمام حوزه ورزش در کشور وجود دارد که تا پایان امسال حدود ۶۰۰ طرح آن به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش «تعادل» به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مسعود سلطانی فر دیروز در سفر به زاهدان با بیان اینکه هرچه تکمیل طرح‌های عمرانی زمان طولانی‌تر به خود اختصاص دهد به ضرر اقتصاد ملی است، اظهار داشت: مدیریت توزیع منابع برای تکمیل هرچه سریعتر طرح‌های عمرانی نیمه تمام از سیاست کلی دولت است. اگر قرار باشد وزارت ورزش و جوانان منابع را بطور مساوی به هر چهار هزار طرح نیمه تمام اختصاص دهد شاید تا ۳۰سال دیگر این طرح‌ها تمام نشوند و همه این طرح‌ها نیمه تمام باقی بمانند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به ظرفیت‌های مناطق، نیازهای ورزشی و استعدادهای موجود هر استان یک سری طرح در اولویت قرار گرفته که در این راستا ۹ سالن سرپوشیده نیمه تمام چهار تا ۶ هزار نفری موجود در مراکز استان‌ها در اولویت تکمیل قرار دارند. وزیر ورزش و جوانان با تبریک پیروزی‌ها و نتایج بسیار قابل توجه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه گفت: این نتایج؛ تاریخی و درخشان بود بطوری که برای نخستین‌بار مشاهده می‌شد رهبر معظم انقلاب با وجود باخت تیم ورزشی به آنان تبریک گفتند. در دیدار اخیر اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب ایشان این عبارت را به‌کار بردند «که می‌خواهم اعضای تیم اقتصادی دولت نیز همانند فوتبالیست‌های ما که در رقابت‌های جام جهانی دلاورانه و با اقتدار جنگیدند و کاری کردند کارستان تلاش کنند.»

 

ارسال نظر