شهرداری رقیب دولت نیست

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۷۵۵
شهرداری
رقیب دولت نیست

اصفهان|

شورای هم اندیشی شهرداری و شهر اصفهان، ابتکاری است که مدیریت شهری برای اداره بهتر شهر و استفاده حداکثری از نظرات و دیدگاه‌های دیگران به کار گرفته است تا با گرد هم آوردن تعدادی از نخبگان و خبرگان شهر، دانشگاهیان و مدیران، راهبردهایی را در خصوص موضوعات مختلف، اتخاذ کند.

به گزارش «تعادل» به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌یی شهرداری اصفهان، شهردار اصفهان در دومین نشست شورای هم اندیشی اصفهان گفت: هدف از تشکیل شورای هم اندیشی شهرداری و شهر اصفهان، بیان مسائل کلـــی جامعـــــه و کشـــــــور نیست، بلکه به دنبــــال راهکـــــار برای مهار بحران‌ها هستیم.

قدرت‌الله نـوروزی، افزود: در حال حاضر حدود چهار میلیون نفر از جمعیت استان در شهر اصفهان و در حاشیه 30 کیلومتری آن زندگی می‌کنند و اگر مشکلات شهری اصفهان حل شود، بر کیفیت زندگی این چهار میلیون نفر هم تاثیر می‌گذارد. او یکی از چالش‌های مهم شهرداری‌ها را رابطه دولت و شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه گاه این تصور وجود دارد که شهرداری به‌واسطه امکانات زیادی که دارد، رقیب دولت است در حالی که باید به گونه‌یی عمل شود که شاهد انسجام و وحدت در سطح شهر و استان باشیم تا کارها به خوبی پیش برود. سعی کرده‌ایم از همه کسانی که دلسوز شهر هستند، کمک بگیریم. به عنوان نمونه مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری باید به اتاق فکرهای دانشگاه متصل شود و از همفکری آنها استفاده کند. او تصریح کرد: با وجود همه مشکلات نا امید نیستیم. تیم جدید مدیریت شهری آمده تا مسائل را حل کند.

 

ارسال نظر