بزرگ‌ترین مسابقه «سیمولتانه» شطرنج با حمایت همراه اول برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۸۷۵
بزرگ‌ترین مسابقه «سیمولتانه» شطرنج با حمایت همراه اول برگزار شد

بزرگ‌ترین مسابقه سیمولتانه شطرنج با شرکت ۲۰۱۸ شطرنج‌باز و حضور ۱۵ استاد بزرگ شطرنج ایران و جهان ۱۱ تیرماه با حمایت همراه اول در تبریز برگزار شد.

به گزارش «تعادل» و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مسابقه بزرگ سیمولتانه شطرنج با شرکت ۲۰۱۸ شطرنج‌باز و با حضور اساتید بزرگ شطرنج جهان از جمله «آناتولی کارپوف» اسطوره روسی شطرنج، استاد بزرگ «احسان قائم‌مقامی»، «کنستانتین شاوانا» از گرجستان، «اولدی باراجانی» از آذربایجان، اصغر گلی‌‌زاده، سارا خادم‌الشریعه، مرتضی محجوب، مسعود مصدق‌پور، امیررضا پوررمضانعلی، نیما حسین‌زاده، آرین غلامی، احمد عسکری‌زاده، خلیل موسوی، امید نوروزی، امیررضا پورآقابالا و پوریا درینی در پارک بزرگ ایل گلی تبریز برگزار شد. این مسابقه که با حرکت نمادین آناتولی کارپوف استاد بزرگ شطرنج و احسان قائم‌مقامی رکورددار تاریخ سیمولتانه جهان آغاز شد، ۹ساعت طول کشید. سیمولتانه یا نمایش همزمان یک نوع بازی شطرنج است که در آن یک بازیکن رتبه ‌بالا، مانند یک استاد بزرگ همزمان چندین بازی با چند بازیکن دیگر انجام می‌دهد. سیمولتانه تبریز بزرگ‌ترین مسابقه شطرنج کشور است که با حمایت همراه اول برگزار شد.

 

  اختلال در آنتن‌دهی یکی از اپراتورها

از سوی دیگر برخی مشترکان اپراتور دوم ارتباطی در برخی نقاط تهران از روز گذشته با اختلال در آنتن‌دهی مواجه شده‌اند. به گزارش «تعادل» خدمات اپراتور دوم ارتباطی از روز گذشته برای برخی مشترکان در نقاط مختلفی از تهران با اختلال مواجه شده است و با توجه به گزارش‌های مردمی و همچنین انتقاداتی که در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع شده، همچنان برای برخی مشترکان این اختلالات وجود دارد. خبرنگار ما هم با توجه به اختلالات ایجاد شده در حوالی منطقه انقلاب و نارمک، موضوع را از مرکز تماس ایرانسل پیگیری کرد که تا لحظه مخابره این گزارش تنها گفته شد که اختلالات روز گذشته برطرف شده است. این در حالی است که اختلالات همچنان پابرجاست و تعدادی از کاربران ایرانسل در این دو نقطه همچنان با عدم آنتن‌دهی مواجه هستند؛ یکی از کارشناسان مرکز تماس این اپراتور در پی تماس تسنیم عنوان کرد، اگر همچنان مشکل در اتصال شبکه دارید از آنتن رومینگ سایر اپراتورها استفاده کنید تا گزارش به واحد بررسی مشکلات ارجاع و مورد شما پیگیری شود.

 

 

ارسال نظر