اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۲۴۰

 آغاز ساماندهى سرویس‌هاى مدارس کرج براى سال جدید تحصیلی؛ کرج  معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج از هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ساماندهی سرویس‌های مدارس سطح شهرستان کرج در سال تحصیلی 97- 98 خبر داد. هومن قدوسى در حاشیه جلسه هماهنگی ساماندهی و رسیدگی به وضعیت سرویس مدارس که در محل دفتر معاونت هماهنگى امور عمرانى فرماندارى کرج تشکیل شد، گفت: با توجه به اهمیت موضوع ساماندهى سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است که خوشبختانه در سال‌های اخیر هر ساله کیفیت خدمات در این حوزه افزایش داشته است.  

 قائم‌مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس معرفی شد؛تبریز| رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با صدور حکمی، صفر شاسفند را به عنوان مشاور اجرایی و قائم‌مقام مدیرعامل این سازمان معرفی کرد. محسن نریمان صبح دیروز در حکمی «صفر شاسفند» را به سمت مشاور اجرایی و قائم‌مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس منصوب کرد. محسن نریمان در بخشی از این حکم آورده است: لازم است با شناخت ژرف از منطقه آزاد ارس، آگاهی از پتانسیل‌های بالقوه، وضعیت صنعتی و گردشگری منطقه و غیره نسبت به ارائه راهکارهای اجرایی برای بهبود امور و تحقق اهداف سازمان معمول فرمایند.

 افتتاح نخستین مرکز ترک اعتیاد بانوان در خوزستان؛اهواز| مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان برای نخستین‌بار در سطح استان خوزستان با امکانات  «TC» (درمان اجتماع محور) راه‌اندازی شد. مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان دیروز با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد. این مرکز برای نخستین‌بار در سطح استان خوزستان با امکانات «TC» (درمان اجتماع‌محور) راه‌اندازی شده است. حسین لامی‌زاده دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز توضیح داد: افراد مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر پس از مراحل سم‌زدایی برای طی مراحل TC  و حرفه‌آموزی به این مرکز معرفی می‌شوند.

 روند نوسازی بافت فرسوده پایتخت کند است؛تهران|  فرماندار تهران با بیان اینکه 3هزار و 600 هکتار بافت فرسوده شهر تهران باید حداکثر تا 10سال آینده نوسازی شود، گفت: روند اصلاح این بافت بسیار کند پیشرفت می‌کند که توجه شهرداری و راه و شهرسازی را می‌طلبد. عیسی فرهادی دیروز در نشست شورای اداری تهران بیان کرد: اصلاح بافت فرسوده یکی از سیاست‌های محوری دولت و شهرداری است که باید آن را جدی گرفت. او مشکلات شهرک‌های تهران را از دیگر مشکلات تهران بزرگ ذکر کرد و افزود: بسیاری از شهرک‌های تهران مشکلات قدیمی در حوزه‌های مختلف از جمله آب، برق، گاز و حریم دارند که هر مسوولی باید در حوزه مسوولیت خود برای رفع آن تلاش کند.

 تله‌کابین کرمان خرداد 98 بهره‌برداری می‌شود؛کرمان| سرپرست استانداری کرمان به همراه معاون عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار و رییس شورای شهر از پروژه‌های عمران شهری کرمان بازدید کرد. به گزارش ایسنا محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان صبح روز یک‌شنبه سوم تیرماه به همراه جمعی از مسوولان شهری از پروژه تله‌کابین و بام کرمان بازدید کرد. سرپرست استانداری کرمان در این بازدید گفت: اجرای چنین پروژه‌هایی در نقاط مختلف کشور و دنیا اجرا شده و در صورت طراحی درست با محیط زیست سازگاری دارد. در این بازدید اعلام شد؛ این پروژه به دلیل عمل نکردن پیمانکار به تعهدات بیش از دو سال بلاتکلیف بوده و از حدود چهار ماه قبل مجددا کار آغاز شده و هفته دولت امسال بهره‌برداری می‌شود.

 

ارسال نظر