اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۵۷۸
اخبار شهرستان‌ها

 راه‌اندازی تلویزیون اتوبوسی جام جهانی

در گرگان

گرگان| رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: مجوزهای لازم برای استقرار تلویزیون اتوبوسی جام‌ جهانی در ناهارخوران از مراجع ذی‌صلاح کسب شده است. «احمد سالاری» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اتوبوس در نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی یعنی 25خرداد ماه آغاز به کار می‌کند. وی با اشاره به اینکه این اقدام با همکاری بخش خصوصی انجام می‌شود، افزود: این اتوبوس با تصاویر لوگوی جام جهانی، تصویر بازیکنان تیم ملی فوتبال و برنامه بازی‌های ایران طراحی می‌شود. سالاری با بیان اینکه LED با ابعاد 5/2متر در 5 متر روی بدنه اتوبوس نصب می‌شود، گفت: مکان استقرار اتوبوس شهربازی سابق در نزدیکی میدان ناهارخوران است. رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در نظر داریم در طول برگزاری مسابقات برای تماشاچیان، مسابقه پیش‌بینی نتایج را برگزار کنیم.

 حضور در جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های آب و فاضلاب کشور

اراک| سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور با هدف معرفی توانمندی‌ها و تولیدات داخل و تبادل دستاوردهای علمی و فنی در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار شد.  این شرکت ضمن حضور در سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب کشور که به همت شرکت مهندسی آبفا کشور از تاریخ ۱۵ الی ۱۹ اردیبهشت ماه در نمایشگاه شهر آفتاب تهران دائر بوده، آخرین پژوهش‌ها، تحقیقات، دستاوردها و توانمندی‌های خود را در زمینه بهره‌برداری به نمایش گذاشت.

 قدردانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از پلیس آگاهی استان مازندران در دستگیری سارقان

 مدیریت شرکت توزیع نیروی برق مازندران از فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان مازندران به‌خصوص رییس پلیس آگاهی استان مازندران و پرسنل خدوم آن مجموعه بابت همکاری و اقدام مقتدرانه پلیس آگاهی در دستگیری باند سارقان تجهیزات شبکه توزیع برق مازندران تشکر و قدردانی کردند. سرهنگ پهلوانی رییس پلیس آگاهی استان مازندران در این دیدار بیان داشت: همزمان با چهاردهم خرداد مصادف با رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب امام (ره) و شب‌های قدر، سارقین با استفاده از ایامی که مردم برای سوگواری تا پاسی از شب را به عزاداری و روزها به استراحت می‌پردازند، از این فرصت استفاده کرده غافل از اینکه نیروهای جان برکف نیروی انتظامی و در راس آن پلیس آگاهی استان با هماهنگی مراجع محترم قضایی و حراست شرکت توزیع نیروی برق مازندران در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 آزادی ۱۵۰۰زندانی غیر عمد در اصفهان

اصفهان| جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان غیر عمد توسط شرکت فولادمبارکه اصفهان در محل باغ فردوس اصفهان برگزار شد.

گسترش‌نیوز: جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان غیر عمد توسط شرکت فولادمبارکه اصفهان با حضور رییس کل دادگستری استان، رییس و اعضای ستاد دیه استان، فرماندار شهرستان مبارکه، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه و جمعی از مدیران شرکت‌های تحت پوشش، پیمانکاران و شرکت‌های طرف قرارداد گروه فولادمبارکه در محل باغ فردوس اصفهان برگزار شد. بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ابتدای این مراسم که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف افطاری شرکت‌کنندگان در این مراسم در سخنانی به اهمیت کارهای خیر در جامعه اشاره کرد و گفت: قدم‌های خیری که فولادمبارکه در جامعه داشته است موجب شده، این صنعت بحمدالله از خطرات و بلایای غیرمترقبه مصون باشد. او افزود: در فولادمبارکه کارکنان در دمای بالای ۱۲۰۰درجه مذاب را منتقل می‌کنند که اصطلاحا جهنمی از مذاب است و تاکنون از بلایا مصون بوده‌اند.

 حکم نصب پارچه بر سر در میوه فروش به دلیل تخلف گرانفروشی اجرا شد

کرمان| مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از اجرای حکم نصب پارچه بر سر درب واحد صنفی یک مغازه میوه فروشی به دلیل تکرار تخلف گرانفروشی خبر داد. ارسلان میری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از اجرای حکم نصب پارچه بر سر در واحد صنفی یک مغازه میوه فروشی به دلیل تکرار تخلف گرانفروشی خبر داد. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بررسی یک مغازه میوه فروشی به دلیل دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلف گرانفروشی، تخلف را محرز اعلام و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. در نتیجه رسیدگی شعبه تعزیرات حکومتی به این پرونده با توجه به تخلفات متعدد و سوابق زیاد این متهم، حکم به نصب پارچه به دو هفته بر سر در واحد و جزای نقدی صادر شد که حکم صادره توسط واحد اجرای احکام با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت اجرایی شد.

 اختصاص 11 میلیارد تومان به پروژه‌های اشتغال‌زایی ماسال

رشت| فرماندار ماسال از اعطای 10میلیارد و 920میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زا به 65 طرح اشتغال‌زای شهرستان در سال جاری خبر داد. «محمدجواد عامر» در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با بیان اینکه ظرفیت خوبی برای اشتغال‌زایی در شهرستان به ویژه در بخش گردشگری وجود دارد، افزود: امسال 65 طرح اشتغال‌زایی با اعتبار 10میلیارد و 920میلیون تومان در قالب طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل شهرستان معرفی شدند. رییس کارگروه اشتغال شهرستان ماسال، بوم‌گردی و گردشگری را یکی از ظرفیت‌های بسیار تاثیرگذار جهت توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای پذیرایی از میهمانان که هم دین و هم در ادبیات ما بسیار بر آن تاکید شده است البته انتقادها و گله‌هایی نیز در زمینه رفتارهای سوء برخی گردشگران وجود دارد که این یک مشکل فرهنگی است و باید راهکارهای مناسب فرهنگی برای آن در نظر گرفته شود.

 

ارسال نظر