زنجان صاحب سینمای خصوصی می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۷۰۸
زنجان صاحب 
سینمای خصوصی می‌شود

زنجان|

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از افتتاح نخستین سینمای خصوصی در زنجان طی روزهای آینده خبر داد.

جعفر محمدی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد افتتاح نخستین سینمای خصوصی در زنجان خواهیم بود، افزود: همه ملزومات برای راه‌اندازی نخستین سینمای خصوصی در زنجان آماده است و تنها مشکل فعلی بر سر راه افتتاح آن، راه دسترسی به طبقه‌یی است که قرار است محل نمایش فیلم باشد.

او با یادآوری اینکه آمارها حاکی از آن است که زنجانی‌ها در چند سال اخیر استقبال چشمگیری از هنر هفتم با وجود تنها سینمای فعال در استان داشته‌اند، ادامه داد: در حال حاضر فضای سینما از هر لحاظ آماده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد که امیدواریم شرایط به گونه‌یی پیش برود که شاهد افتتاح نخستین سینمای خصوصی زنجان باشیم.

این مسوول با اشاره به اینکه نخستین سینمای خصوصی زنجان در شهرک کارمندان، روبه‌روی مسجد قبا واقع شده است، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گسترش فضاهای سینمایی در استان است که معتقدیم راه‌اندازی نخستین سینمای خصوصی می‌تواند، گام بلندی در این راستا باشد که خوشبختانه تجهیزات قابل قبولی نیز برای این مکان از سوی سرمایه‌گذار در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر