تعالی فولاد مبارکه حاصل تجربه و تفکر مدیریت و اراده کارکنان

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۴۷۰
تعالی فولاد مبارکه حاصل تجربه و تفکر مدیریت و اراده کارکنان

اصفهان|

کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به همراه اعضای هیات مدیره این سازمان در نشستی با مدیران شرکت فولاد مبارکه ضمن قدردانی از عملکرد گروه فولاد مبارکه گفت: تعالی فولاد مبارکه حاصل تجربه و تفکر مدیریت و اراده کارکنان این شرکت است. او با تاکید بر اینکه فولاد مبارکه نقش اساسی در میزان و تنوع تولید محصولات فولادی کشور دارد، افزود: نوع محصولاتی که در گروه فولاد مبارکه تولید می‌شود باعث حمایت از صنایع پایین دست می‌شود. در سیاست‌گذاری‌های کلان کشور باید به این نکته اساسی و ظرفیت و توانمندی فولاد مبارکه توجه ویژه شود. او ضمن ارزشمند شمردن سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در منطقه سنگان خراسان افزود: شرکت فولاد مبارکه باید در ادامه مسیر موفق خود به بهره‌برداری رساندن خط تولید کنسانتره در سنگان را نیز در اولویت امور خود قرار دهد.

رییس هیات عامل ایمیدرو ادامه داد: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در برخی طرح‌های نیمه‌تمام یکی دیگر از اقدامات موثر مدیریت این شرکت بوده است. این درحالی است که مشاهده می‌کنیم شرکت‌ها اکنون به‌خوبی در حال کار و سودآوری هستند.

وی تکمیل عملیات ساخت واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت را ضروری دانست و گفت: به بهره‌برداری رساندن هرچه زودتر این طرح‌ها امید را در مردم استان زنده می‌کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از مشارکت و سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در ساخت کارخانه الکترودهای گرافیتی به‌عنوان یکی دیگر از حرکت‌های پایدار فولاد مبارکه یاد و تصریح کرد: کامل کردن این طرح نیز برای در حاشیه امنیت قرار گرفتن صنعت فولاد کشور اهمیت خاصی دارد.

 

ارسال نظر