وعده پایان خاموشی‌ها در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۳۹۴
وعده پایان خاموشی‌ها 
در سیستان و بلوچستان

سیـسـتان‌و‌بـلوچـستان| طی سال‌های گذشته موضوع خاموشی‌های گاه و بی‌گاه در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده بود که با تلاش‌های صورت گرفته این مشکل تا حد زیادی پایان گرفته است. در همین خصوص مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان می‌گوید: با اتمام تعمیرات پیشگیرانه از قطعی و افت ولتاژ برق، خاموشی‌ها در این استان پایان یافت.

غلامعلی رخشانی‌مهر در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص خاموشی‌های استان به ویژه زاهدان اظهار داشت: به دلیل یک‌سری تعمیرات پیشگیرانه مدتی است خاموشی‌هایی در بسیاری از نقاط استان و به ویژه زاهدان رخ داده است.

رخشانی‌مهر خاطرنشان کرد: از آنجایی که در فصل‌های دیگر سال بازسازی و تعمیرات شبکه توزیع برق به دلیل قطعی‌های مکرر برق دشوار است به ناچار پیش از ماه مبارک رمضان پروژه تعمیرات پیشگیرانه را آغاز کردیم.

او افزود: بازسازی شبکه برق‌رسانی برای کمترین رخداد قطعی یا افت ولتاژ برق پیش از ماه مبارک رمضان آغاز شد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم داشتیم پیش از آغاز ماه مبارک رمضان تعمیرات به پایان برسد که به دلیل حجم ‌کار تا امروز ادامه داشته ولی خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته به پایان رسیده است. مدیرعامل شرکت توزیع برق عنوان کرد: در تلاشیم تابستان امسال را با کمترین میزان افت ولتاژ و قطعی برق بگذرانیم. رخشانی‌مهر در ادامه با اشاره به اقلیم و جمعیت بالای استان اذعان داشت: امسال به دلیل گرمای هوا امکان کمبود برق وجود دارد لذا از تمام مردم تقاضا داریم صرفه‌جویی را در اولویت کار خود قرار دهند. او در پایان گفت: با توجه به میزان اعتبارات موجود تلاش شده تا حد ممکن شبکه‌های برق فرسوده استان بازسازی شود.

 

 

ارسال نظر