باید نگاه‌های سرمایه‌گذاری به مشهد تغییر کند

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۸۹۵

«باید نگاه‌های سرمایه‌گذاری به مشهد تغییر کند، دیگر ساخت مجتمع تجاری آن هم به شیوه قدیم جواب نمی‌دهد و باید پروژه‌ها برمبنای نیازهای واقعی مردم طراحی و اجرا شود.» این عباراتی است که معاون اقتصادی شهرداری مشهد از طریق آن تلاش می‌کند تا تصویری از چشم‌انداز آینده سرمایه‌گذاری در کلان‌شهر مشهد ارائه کند.

 معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: فروش اوراق مشارکت خط ٢ قطار شهری مشهد به مبلغ ٧٠٠میلیارد تومان که از روز شنبه آغاز شده است

تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

 به گزارش «تعادل» در مشهد، رضا خواجه نایینی در حاشیه سمینار تخصصی بازار مسکن باتوجه به تحولات اخیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اوراق با سود ٢٠درصد، پرداخت سود هر سه ماه یک‌بار، معاف از مالیات و قابل خرید در بورس در شعب منتخب بانک آینده عرضه شده است. او افزود: در 10 سال اخیر شهرداری مشهد بیشترین سود قطعی اوراق را در بین شهرداری‌های کشور داشته است. خواجه‌نایینی با بیان اینکه ۵٠درصد از اصل و سود اوراق مشارکت توسط دولت تضمین شده است، افزود: باتوجه به اینکه نرخ سود بانکی ١۵ تا ١۶درصد است، این اوراق از نرخ سود مناسبی برخوردار است و علاوه بر این در امر توسعه به افراد حس مشارکت می‌دهد.

 

ارسال نظر