ابلاغ افزایش حقوق بازنشستگان

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۸۲۹

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تصویب و ابلاغ میزان افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از سوی هیات دولت خبر داد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگانی که حداقل حقوق دریافت می‌کنند، 19.5درصد و افزایش حقوق سایر سطوح ١٣ درصد است. همچنین مابه‌التفاوت مربوطه به افزایش حقوق حداقل‌بگیران ٣١ اردیبهشت ماه و درباره سایر سطوح نیز در خرداد ماه پرداخت می‌شود.

تقی نوربخش با اشاره به جمعیت تحت پوشش این سازمان گفت: مردمی مخاطب ما هستند که بیشترین ریسک‌های اجتماعی و اقتصادی را دارند و ما همه فعالیت‌مان پوشش دادن این ریسک‌ها است. مردم باید از خدمات ما راضی باشند و ما برای تحقق این رضایتمندی تلاش می‌کنیم. او هدف نهایی تمامی اقدامات و برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی را ارتقای خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: وضعیت خدمت‌رسانی در ساختمان سابق شعبه شمیران مناسب نبود و با تلاش حوزه‌های مختلف مرتبط در سازمان تامین اجتماعی، ساختمان جدید افتتاح شده است.

نوربخش برخورد صحیح با بیمه‌شدگان و بازنشستگان را مورد تاکید قرارداد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید در صدر اولویت ما در سازمان تامین اجتماعی باشد و این کار وظیفه تمامی همکاران است. خروجی تمامی فعالیت‌ها و تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های ما باید منجر به رضایتمندی بیشتر مراجعه‌کنندگان در شعب باشد و باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم.

 

 

ارسال نظر