ثبت رکوردهای جدید در نواحی تولیدی فولاد مبارکه

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۳۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۶۱۷
ثبت رکوردهای جدید
در نواحی تولیدی فولاد مبارکه

اصفهان|

کارکنان فولاد مبارکه با عملکرد درخشان خود در فروردین ماه ۱۳۹۷ این ماه را به عنوان پرافتخارترین ماه در تاریخ فولاد مبارکه ماندگار کردند.

به گزارش «تعادل» مختار بخشیان،  معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از ثبت رکوردهای جدید در خطوط تولید فولاد مبارکه خبر داد و گفت: در فروردین ماه میزان تولید آهن اسفنجی به ۶۸۵۱۳۷ تن رسید و میزان تولید تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم نیز به ۶۱۵۳۰۰ تن افزایش یافت.

او با بیان اینکه در همین ماه تولید کلاف گرم ۴۹۶۵۵۶تن را تجربه کرد، ادامه داد: رکوردشکنی‌های کارکنان در مجتمع فولاد سبا نیز با عبور از مرز ۱۰۰هزار تن کلاف گرم ادامه یافت تا برگ‌های زرین دیگری به دیوان افتخارات فولاد مبارکه افزوده شود. معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه کسب این موفقیت‌ها را حاصل تلاش و همدلی تمامی مدیران، کارکنان و پیمانکاران شرکت در بخش‌های مختلف دانست و از ایشان قدردانی کرد.

او خاطرنشان کرد: اهمیت و ارزش این افتخارات از آنجا دوچندان شده که با وجود افزایش تولید در همه خطوط شاهد کاهش ۲۵درصدی برداشت آب و کاهش ۱۰درصدی مصرف آن هستیم که در شرایط کنونی این دستاورد مهم نیز در جای خود قابل توجه است و یکی دیگر از افتخارات بزرگ فولاد مبارکه به شمار می‌آید.

بخشیان این میزان کاهش برداشت و مصرف آب را حاصل سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات اصلاحی انجام گرفته در سال گذشته و قبل از آن در حوزه استفاده بهینه از منابع آبی دانست و گفت: خوشبختانه با دوراندیشی مدیریت شرکت و با همت کارکنان، این طرح‌ها به ثمر رسیده یا به ثمر خواهد نشست.

 

ارسال نظر