برقراری پرواز بوشهر-دوبی در دست پیگیری است

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۱۳۶
برقراری پرواز بوشهر-دوبی
در دست پیگیری است

بوشهر|

 مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: باتوجه به حذف پرواز مسیر بوشهر-دوبی از 17 فروردین ماه جاری، برقراری مجدد این خط پروازی در دست پیگیری است.

کمال دهقان منشادی دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: علت حذف این خط پروازی شرکت کیش ایر ممنوع شدن نشست و برخاست هواپیماهای تایپ‌ام‌دی در فرودگاه دوبی اعلام شده است. برای برطرف کردن این مشکل در حال رایزنی با برخی شرکت‌های هواپیمایی هستیم که بتوانیم هواپیمایی با بدنه متوسط جایگزین پرواز بوشهر-دوبی شرکت کیش ایر کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر یادآور شد: پیش از حذف این خط پروازی هفته‌یی چهار پرواز در مسیر بوشهر-دوبی با هواپیماهای تایپ‌ام‌دی شرکت کیش‌ایر از فرودگاه بین‌المللی بوشهر انجام می‌شد.

او درباره نقص فنی دستگاه ایکس ری فرودگاه بوشهر گفت: این دستگاه الکترونیکی احتمال خرابی دارد که در زمان حاضر مشکل این دستگاه برطرف شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به رشد 28درصدی پروازهای این فرودگاه افزود: براساس آمار رسمی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سال گذشته چهار هزار و 377 پرواز و در سال 95 سه هزار و 421 پرواز در فرودگاه بوشهر انجام شده است. او اضافه کرد: همچنین تعداد مسافران جابه‌جا شده در فرودگاه بوشهر در سال گذشته، 629هزار

و 641 نفر بود که نسبت به جابه‌جایی 512هزار و 186مسافر در سال 95، 23درصد رشد نشان می‌دهد. دهقان منشادی یادآور شد: روزانه 100 پرواز در فرودگاه بین‌المللی بوشهر انجام می‌شود.

 

ارسال نظر