امنیت مرزهای ایران زمینه را برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده است

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۰۵۴
امنیت مرزهای ایران
زمینه را برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده است

گلستان|

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزهای ایران با توجه به اوضاع کشورهای همجوار، امن‌ترین مرزها برای سرمایه‌گذاری است.

به گزارش ایرنا سرتیپ دوم «قاسم رضایی» دیروز در آیین تکریم و تودیع فرمانده مرزبانی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در این مناطق زمینه‌های اشتغال و توسعه استان‌های مرزی و محروم را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: این امنیت در همه مرزهای کشور و ازجمله جنوب شرقی فراهم است.

فرمانده مرزبانی همچنین به امنیت مرزهای گلستان اشاره کرد و گفت: ارتباط خوب با کشور همسایه و مرزنشینانی که حافظ مرز هستند، باعث شده که استان هیچ دغدغه‌یی در این زمینه نداشته باشد. سرتیپ رضایی ادامه داد: عقبه مرزهای کشور، مرزنشینان هستند که بخشی از آنان در قالب گردان‌های عاشورا سازماندهی شده‌اند و تعدادی نیز به عنوان مرزیار با ما همکاری دارند. فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به 110شهید مرزبانی گلستان تصریح کرد: این آمار نشان می‌دهد که مساله دفاع از کیان و وطن در دورترین نقاط کشور ریشه دوانده و شکست‌ناپذیری مرزنشینان را به اثبات می‌رساند. وی درخصوص دریای خزر نیز گفت: با همکاری وزارت کشور رایزنی با کشورهای همسایه خزر آغاز شده و در سال جدید مساله مرز در این حوزه حل خواهد شد.

فرمانده مرزبانی کشور اضافه کرد: از سوی دیگر برای مرزبانی در گلستان تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا نیازهای این بخش ترمیم و بهبود یابد.

علی‌اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز با تاکید بر تقویت نیروهای مسلح کشور

به‌خصوص در مرزها گفت: ظرفیت ایران در این بخش بی‌بدیل است و نیروهای مسلح با تمام قوا و قدرت حافظ مرزهای کشور هستند.

 

ارسال نظر