گلکسی‌های S9 و +S9 وارد ایران شدند

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۵۸۲

 پرچمداران جدید سری S سامسونگ، گلکسی‌ S9 و +S9 روز یک‌شنبه ۲۰ اسفند طی مراسم رسمی در مجتمع تجاری چارسو و با حضور مدیران این شرکت و اهالی رسانه برای ورود به بازار ایران معرفی شدند.

این گوشی‌ها هفته اول اسفند در کنگره جهانی موبایل (MWC) ۲۰۱۸ رونمایی شده بودند. ایران یکی از نخستین کشورهایی است که پرچمداران جدید سامسونگ پا به بازارهای آن می‌گذارند.

گلکسی‌های جدید S9 نخستین گوشی‌ هوشمندی محسوب می‌شوند که دوربین اصلی آن از دیافراگم دوگانه سود می‌برد. قابلیتی که دوربین آن را شبیه چشم انسان در برابر میزان نور محیط حساس می‌کند. علاوه بر این قابلیت‌هایی همچون فیلمبرداری فوق آهسته با ۹۶۰ فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی واقعیت افزوده و اسپیکرهای قدرتمند AKG با فناوری Dolby Atmos از گلکسی‌ S9 محصولی کاربردی، نوآورانه و هیجان‌انگیز در دنیای گوشی‌های هوشمند ساخته است. بام سوک هانگ مدیر سامسونگ در ایران در مراسم رونمایی از گلکسی S9 گفت: «جامعه ایران و خانواده دوست‌داشتنی ما در اینجا بسیار برایمان اهمیت دارند و این مساله در تک‌تک اقدامات ما مشهود است از معرفی پیشرفته‌ترین محصولات‌مان به ایران حتی زودتر از بسیاری بازارهای بزرگ دنیا گرفته تا انجام انواع فعالیت‌های مسوولیت اجتماعی مانند کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، کمپین‌های موفق محیط‌زیستی، تاسیس مرکز پیشرفته فناوری سامسونگ-امیرکبیر یا راه‌اندازی آکادمی مهندسی و افتتاح کتابخانه‌های صوتی برای نابینایان همگی احترام ویژه ما به جامعه، هنر و فرهنگ ایران را نشان می‌دهد. »

 

ارسال نظر