3 شاهین طلایی تبلیغات ایران برای همراه اول

۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۲۶۵
3 شاهین طلایی تبلیغات ایران برای همراه اول

همراه اول سه تندیس شاهین طلایی در بخش‌های تبلیغات حمایتی، ترویج فروش و مسوولیت‌های اجتماعی سومین جشنواره تبلیغات ایران را از آن خود کرد. به‌گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران، با رویکرد «ملی» و به عنوان بزرگ‌ترین رویداد رقابتی تبلیغاتی کشور، عصر روز دوشنبه ۱۴ اسفند با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت، محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حیدری مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید دانشگاه و فعالان حوزه تبلیغات در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

نوبخت در این همایش ضمن اشاره به اهمیت تبلیغات، گفت: امروزه همه کشورها براساس مفهوم توسعه‌یافتگی تعریف می‌شوند و هر کشوری که توسعه‌یافته‌تر باشد، جایگاه بالاتری هم دارد.

سخنگوی دولت با اشاره به هدف چشم‌انداز ۲۰ساله (افق۱۴۰۴) در راستای کسب جایگاه اول منطقه، گفت: این موضوع یک انتخاب نیست، یک الزام است و باتوجه به شایستگی‌های علم و فناوری ایران، باید از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به آن استفاده کرد و دولت تبلیغات را از این جهت که ظرفیت‌های ملی را نشان می‌دهد، ارج می‌نهد. همراه اول در این جشنواره تندیس شاهین طلایی بخش «تبلیغات حمایتی» برای حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی، شاهین طلایی بخش ترویج فروش برای سه اثر (فرمول یک، دور دوستاتو خط بکش، اپلیکیشن همراه من) و شاهین طلایی بخش «مسوولیت‌های اجتماعی» را کسب کرد.

 

ارسال نظر