62 درصد حجم مخازن سدهای لرستان هنوز خالی است

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۱۱۵
62 درصد حجم مخازن سدهای لرستان
هنوز خالی است

 لرستان|

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌یی لرستان با بیان اینکه 62 درصد حجم مخازن سدهای استان هنوز خالی است، گفت: 6 پروژه سد و شبکه آبیاری استان از فریز وزارت نیرو خارج شدند.

به گزارش ایسنا، رضا میرزایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال‌های گذشته 6 پروژه مهم سد و شبکه آبیاری و زهکشی داشتیم که اعتباری هم نداشتند، افزود: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته منابع آبی غنی در حوضه استان با تعداد پروژه‌ها همخوانی ندارد، پیگیر اجرایی شدن این پروژ‎ه‌ها شدیم و طی یک سال گذشته تاکنون از همه ظرفیت‌ها ازجمله استاندار و مجمع نمایندگان استان استفاده کردیم و توانستیم این پروژه‌ها را از فریز خارج کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌یی لرستان ادامه داد: پروژه‌های ساختمان سد مخملکوه یا همان سد و تونل «کاکارضا»، شبکه آبیاری و زهکشی «کاکارضا»، ساختمان سد و شبکه آبیاری زهکشی «زیبا محمد»، ساختمان سد «شهید بروجردی» و ساختمان سد و شبکه آبیاری و زهکشی «تاج امیر» نورآباد از فریز خارج شدند و برای آنها در سال ۹۷ ردیف اعتباری پیش‌بینی شده است. میرزایی با تاکید بر اینکه پروژه‌هایی که در سال‌های ۹۵و ۹۶ دارای موافقت‌نامه یک میلیون ریالی بوده است امروز در بودجه دارای ردیف اعتباری هستند، افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها پس از طی مراحل قانونی و انتخاب پیمانکار شروع می‌شود.

 

ارسال نظر