محور سواد کوه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۳۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۸۷۵
محور سواد کوه تا پایان سال جاری
تکمیل می‌شود

مازندران|

خیرالله خادمی در بازدید از پروژه‌های راهسازی مازندران افزود: درحال حاضر این پروژه با فعالیت شبانه‌روزی در دست ساخت قرار دارد. البته با بهره‌برداری از 5کیلومتر باقیمانده از این محور این پروژه به اتمام نهایی نمی‌رسد و زیرگذر، دوربرگردان‌ها و پل در محدوده پل سفید سوادکوه باید در دو سال آینده ساخته شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: طلب مالکان اراضی و مسکن واقع در طرح 4خطه سوادکوه پرداحت می‌شود و برای پرداخت طلب این افراد ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شد که ۱۳۵میلیارد ریال از این اعتبار به وزارت راه و شهرسازی اختصاص داده شد. خادمی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ واحد مسکونی واقع در طرح خریداری و تخریب شد، اظهار کرد: واحدهای واقع در طرح به بیش از ۱۰۰واحد مسکونی می‌رسد که مابقی پس از تامین اعتبار خریداری می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 10هزارمیلیارد ریال در راه‌های منتهی به شمال کشور هزینه شده است، افزود: در سال گذشته دولت با وجود محدودیت‌های اعتباری و مالی نزدیک به 10هزارمیلیارد ریال در طرح‌های بزرگ راهسازی در راه‌های منتهی به شمال کشور هزینه کرده است.

وی افزود: در محور فیروزکوه 1200میلیارد ریال، محور هراز 1000میلیارد ریال، قطعه اول آزاد راه تهران- شمال 5500 میلیارد ریال، محور تنکابن- قزوین- الموت 1000میلیارد ریال و آزاد راه قزوین-رشت 1000میلیارد ریال هزینه شده است.

 

ارسال نظر