سرمایه‌گذاری ۲۲۰ میلیارد تومانی ایدرو در خراسان‌جنوبی

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۶۳۳
سرمایه‌گذاری ۲۲۰ میلیارد تومانی ایدرو
در خراسان‌جنوبی

خراسان‌جنوبی  

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: ایدرو پذیرفته حداقل دو طرح را با سرمایه‌گذاری ۲۲۰میلیارد تومانی در استان اجرا کند.

به گزارش مهر، داوود شهرکی در جلسه کارگروه مشترک اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مجوز تاسیس سازمان صنایع کوچک صادر و ارسال شده است.

او با اشاره به اینکه جهت اخذ تسهیلات سه راه وجود دارد، افزود: نخستین توصیه جهت اخذ تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی بوده که محاسبات آن نیز انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند از هر بانکی که بخواهند، مراحل اخذ وام را دنبال کنند ما حاضر به پرداخت یارانه آن هستیم، گفت: سومین راه جهت اخذ تسهیلات جلو رفتن با توافق و مشارکت ایدرو است.

او با اشاره به اینکه فضای سرمایه‌گذاری در هر سه طرح پیشنهادی وجود دارد، عنوان کرد: پتاس طبس یک ظرفیت بسیار بزرگ ذخیره معدنی است که می‌تواند حدود ۶ میلیون تن استحصال پتاس داشته باشد.

شهرکی با بیان اینکه دو شرکت در مناقصه نحوه استحصال آب قبل از استحصال «شورابه» تامین پتاس شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: با این طرح می‌توانیم ۲۰۰ لیتر آب را در ثانیه قبل از پتاس از شورابه داشته باشیم که این مهم برای شهرستان طبس اهمیت زیادی دارد.

او با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های توسعه زغال‌سنگ مصوب شده است، بیان کرد: ایدرو پذیرفته حداقل دو طرح را در استان با سرمایه‌گذاری ۲۲۰میلیارد تومان اجرا کند که نباید بگذاریم بر زمین بماند.

 

ارسال نظر