تعامل بیشتر صنایع و شهرداری منجر به رونق در شهر می‌شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۶۳۲
تعامل بیشتر صنایع و شهرداری
منجر به رونق در شهر می‌شود

اصفهان  

شهردار اصفهان گفت: تعامل بیشتر میان صنایع در استان و شهرداری اصفهان منجر به رونق در بخش‌های مختلف زندگی مردم می‌شود.

به گزارش «تعادل» و به نقل از اداره ارتباط رسانه‌یی شهرداری اصفهان، قدرت‌الله نوروزی روز شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه فولادمبارکه اصفهان ضمن تبریک روز مهندس اظهار کرد: برای تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی مهندسان عزیز به بزرگ‌ترین مرکز تولید ورق‌های فولادی در کشور آمدیم و از قسمت‌های مختلف این کارخانه بازدید به عمل آوردیم.

او تصریح کرد: این بازدید در راستای تعامل بیشتر صنایع در استان و شهرداری اصفهان بود. فضایی را که امروز مشاهده کردم نشان از کار و تلاش و رونق در بخش اقتصاد کشور است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه از لحاظ فنی نمونه کارخانه فولادمبارکه در کشورهای منطقه و ایران وجود ندارد، افزود: حجم، وسعت، تجربه، دقت و ظرافتی که در اقدامات این مجتمع تولیدی وجود دارد، نشان از دلسوزی و تعهد کارکنان کارخانه برای اقتصاد کشور و استان است.

او اضافه کرد: برای ساختن شهر و کشور تمام بخش‌های تولیدی، مدیریتی و شهری باید با یکدیگر تعامل داشته باشند. با روحیه‌یی که آقای سبحانی مدیرعامل کارخانه فولادمبارکه، کارگران و کارمندان این مجتمع دارند زمینه بسیار خوبی برای تعامل در بخش‌های مختلف و بهبود کیفیت زندگی شهروندان وجود دارد.

نوروزی با بیان اینکه در این دیدار در رابطه با آلایندگی‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها بحث و تبادل نظر شد، گفت: بخش عظیمی از نیروهای این کارخانه از اصفهان وارد مجتمع می‌شوند که همین موضوع می‌تواند مبنای توافق میان شهرداری و فولادمبارکه برای ایجاد رفاه بیشتر این نیروها شود.

 

 

ارسال نظر