چهارشنبه‌ سوری شاد برای مردم خراسان‌رضوی ایجاد شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۶۳۱
چهارشنبه‌ سوری شاد برای مردم خراسان‌رضوی
ایجاد شود

خراسان‌رضوی  

استاندار خراسان‌رضوی گفت: باید چهارشنبه‎سوزی با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های فرهنگی به چهارشنبه ‌سوری تبدیل شود. باید با همکاری دستگاه‌های دولتی چهارشنبه‌یی شاد و مفرح به دور از حوادث برای مردم ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا رشیدیان در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه یکی از مسائلی که خانواده‌ها را برای آخر سال نگران می‌کند چهارشنبه‌سوزی است، عنوان کرد: امیدواریم همان‌گونه که رییس‌جمهور تاکید کردند، سال آینده سال امید، نشاط، توسعه و پیشرفت برای تمام کشور خصوصا خراسان‌رضوی باشد.

او افزود: بیش از 73 بانو در استان خراسان‌رضوی با مسوولیت‌های مختلفی چون مدیرکلی، معاونی و رییس اداره مشغول به کار هستند. 88 دهیار بانو وجود دارد که رشد بیش از 60 درصدی داشته است. بیش از 216عضو شورا با رشد 21درصدی وجود دارد، در این دوره مجلس شورای اسلامی یک بانو در مجلس حضور دارد. این نشان می‌دهد که بانوان در استان و کشور با شرایط روبه‌رشدی روبه‌رو هستند.

وی با بیان اینکه در سال 92، 1677 نفر بانو و در سال 95، 2170 بانو در پست‌های مدیریت مشغول به کار شدند، عنوان کرد: با سیاستی که رییس‌جمهور فرمودند، بناست این مقدار رشد جهشی داشته باشد. باید فرصت برابر جدا از نگاه‌های جنسیتی، قومیتی، مذهبی، شهری و محله‌یی برای رشد تمام افراد ایجاد شود.

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه یک ماهه آخر سال، یک ماهه حساسی است، عنوان کرد: این امر به دلیل پرداخت حقوق، پاداش و عیدی است. برخی سازمان‌ها چه بخش دولتی و چه خصوصی مشکلاتی را دارند که باید در این زمینه پیگیری صورت گیرد. باید مشکلات منابع مالی لازم برای پرداخت حقوق، دستمزد و عیدی رفع شود تا هیچ فردی در هیچ حوزه‌یی دغدغه برای حقوق خود در آخر سال را نداشته باشد.

 

ارسال نظر