افتتاح بیش از 5 هزار و 400 میلیارد تومان پروژه در مازندران

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۷۳۳
افتتاح بیش از 5 هزار و 400 میلیارد تومان پروژه در مازندران

مازندران|

 استاندار مازندران گفت که در سال جاری بیش از 5 هزار و 400میلیارد تومان پروژه در زمینه‌های مختلف در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی در جشن سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان نکا افزود: این میزان سرمایه‌گذاری برای بهبود وضعیت اقتصادی، عمرانی و خدماتی در کشور در طول یک سال نشانگر اهتمام ویژه دولت برای خدمات‌رسانی است.

وی با اشاره به افتتاح حدود 800 طرح در دهه فجر در استان گفت: دهه فجر، خیزشی برای بیان دستاوردهای مختلف انقلاب است که باید در استمرار این خیزش و ادامه راه انقلاب تلاش شود. استاندار مازندران افزود: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی است و امشب که شب پیروزی انقلاب اسلامی است در واقع شب پیروزی اسلام بر کفر، شب سقوط طاغوت، شب ختم حکومت ظالمانه پادشاهی و دیکتاتوری است. وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای مختلف نظام است تا ضمن بیان عملکردها، ارزش‌ها و آرمان‌های مردمی تبیین شود. نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام اینکه استکبار از خیزش ملت ایران با رهبری امام راحل هراسان بوده و است، بیان کرد: دشمنان هرگز باور نمی‌کردند که این انقلاب با رهبری امام راحل و بدون استفاده از ابزارهای مسلحانه بر دیکتاتوری بزرگ آمریکا و دست‌نشاندگانش پیروز شود. وی افزود: دشمنان همچنان سناریو سقوط ایران را در سر می‌پرورانند و در آستانه 40سالگی هنوز هم به ظرفیت امام راحل، ظرفیت انقلاب و ارزش‌های ایران اسلامی پی نبرده‌اند.

 

ارسال نظر