4 محصول جدید ایرانول به زودی به بازار عرضه می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۷۲۹
4 محصول جدید ایرانول به زودی به بازار عرضه می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از رونمایی و عرضه 4 محصول جدید ایرانول(3 محصول با سطح کیفی بالا) در 3ماهه اول سال آینده و همکاری با شرکت پتروناس برای عرضه محصولات مشترک به بازار خبر داد.

به گزارش«تعادل» به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، عیسی اسحاقی، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در مراسم جشن دهه فجر در پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول تهران در جمع کارگران گفت: با خرد جمعی، تلاش و خودباوری طی 4سال گذشته توانستیم گام‌های بلندی در توسعه‌، سهم بازار و شکستن رکورد سود, تولید، فروش و صادرات به خصوص صادرات محصول نهایی در ایرانول ‌برداریم و رضایت سهامداران و کارکنان را جلب کنیم.

 او تصریح کرد: با کاهش ۳۰درصدی خام‌فروشی در سال گذشته و بیشترین فروش محصول نهایی بیشترین رشد سود در صنعت روانکاران را با ۳۹درصد به خود اختصاص دادیم و در 9ماهه اول امسال با ادامه این سیاست و کاهش ۳۰درصدی خام فروشی با وجود ثابت بودن قیمت محصولات نهایی و افزایش قیمت خوراک سود شرکت با رشد ۳۶درصدی مواجه شد.

اسحاقی با بیان اینکه سهم بازار ایرانول از ۱۹درصد سال ۹۳ به حدود ۲۷درصد در سال جاری افزایش یافته است، گفت: گزارش وزارت صنایع از وضعیت فروش روغن موتور در 9ماهه اول سال جاری حاکی از افزایش همزمان تولید و فروش روغن موتور ایرانول است.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: تدوین استراتژی 1404 ایرانول مراحل نهایی را طی می‌کند و پس از تصویب هیات‌مدیره به زودی اجرا می‌شود که براساس این استراتژی خام‌فروشی در سال 1404در ایرانول به حداقل می‌رسد.

اسحاقی به اجرای 10پروژه توسعه‌یی تا سال 1400 براساس استراتژی تدوین شده، اشاره کرد و گفت: تولید روغن موتور پس از ۳۶سال در آبادان و بهره‌برداری از پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام ازجمله این پروژه‌ها بود که تولید روغن موتور در آبادان سوم خرداد به بهره‌برداری رسید و پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام خمینی(ره) با ظرفیت 25هزار تن مخازن آماده افتتاح است.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول بازنشستگان را کوله‌باری از تجربه و سرمایه هر شرکت دانست و گفت: به زودی نظام مدیریت دانش را برای استفاده و انتقال تجربیات بازنشستگان، کارشناسان و کارکنان در ایرانول اجرا می‌کنیم. گفتنی است؛ در ادامه این مراسم از بازنشستگان آقایان علامه سامانی‌پور، مهرداد کروندی، محمد رضایی، عابدین بهره‌مند، سیامک رست، محمد شهامت‌کریمی، مسعود صیامی، احمد بیات و ابوالفتح زینعلی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

 

ارسال نظر