تمام کارگاه‌های طرح راه‌آهن اردبیل-میانه فعال شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۰۶۷
تمام کارگاه‌های طرح راه‌آهن اردبیل-میانه 
فعال شد

اردبیل|

 معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تمام کارگاه‌های راه‌آهن اردبیل-میانه جز ایستگاه‌ها در  20 روز گذشته فعال شده و عملیات اجرایی تمام قطعات هم به خوبی پیش می‌رود.

بهروز ندایی دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: تکمیل این طرح یکی از خواسته‌های مردم است و مسوولان استان هم مصمم به اجرا و بهره‌برداری آن در دولت دوازدهم هستند. وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح بین

 43 تا 46درصد ارزیابی شده است، افزود: سال 97 یک‌هزار و 50 میلیارد ریال اعتبار جهت این طرح اختصاص می‌یابد، ضمن اینکه 300 میلیارد ریال با پیگیری نمایندگان استان در مجلس و 2 هزار میلیارد ریال اعتبار نیز از صندوق توسعه ملی برای شتاب بخشیدن به امور در این طرح پیش‌بینی شده است.

ندایی درباره برخی اظهارنظرها درباره مشکلات فنی طرح راه‌آهن اردبیل-میانه هم گفت: با بازدیدهایی که از طرح صورت گرفته و نیز وجود 6 مشاور مشکل خاص فنی در این طرح مشاهده نشده و در مسیر اجرای طرح نیز اگر احتمالا مشکلی ایجاد گردد باتوجه به پیشرفت‌های تکنولوژی قابل رفع است.

وی افزود: بیش از 65درصد عملیات زیرسازی این طرح اجرا شده و طرح هرگونه ایراد فنی به آن و پیشنهاد جابه‌جایی مسیر غیرمنطقی است و تمام تلاش‌ها نیز بر این است که راه‌آهن اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد. ندایی بیان کرد: در حال حاضر 700 کارگر و  6 مهندس مشاور در این طرح فعال هستند و تمام هم و غم بر این است تا طرح در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

 

ارسال نظر