اختصاص 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش روستایی کرمان

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۴۴۹
اختصاص 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات
به بخش روستایی کرمان

کرمان|

استاندار کرمان از اختصاص

5 ‌هزارمیلیارد ریال تسهیلات به بخش روستایی این استان خبر داد و گفت: تسهیلات یاد شده با نرخ 4درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد لذا شهرستان‌ها باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم‌حسینی دیروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه یک(رودبار جنوب) افزود: این تسهیلات با نرخ سود کم فرصت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال و تولید است.

وی با بیان این مطلب که در حوزه خوداشتغالی نیز دولت یک ‌هزار و 360میلیارد تومان به استان کرمان اختصاص داده، تصریح کرد: جوانان باید از تسهیلاتی که دولت برای ایجاد اشتغال در کشور و استان کرمان پیش‌بینی کرده، استفاده کنند تا بخشی از مشکلات مربوط به حوزه اشتغال رفع شود.

استاندار کرمان گفت: اقدامات توسعه‌یی خوبی در استان کرمان انجام شده است ولی عمق مشکلات آنقدر زیاد است که این اقدامات به چشم مردم نمی‌آیند.

وی به اقدامات توسعه‌یی استان کرمان در دولت تدبیر و امید اشاره و تصریح کرد: قرارداد بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی در استان کرمان منعقد شده و تاکنون 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. وی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری به دلایل مختلف سخت‌گیری‌هایی وجود دارد، اظهار کرد: این امر نباید سرمایه‌گذاران را خسته کند.

رزم‌حسینی ادامه داد: بروکراسی اداری موجود تنها مختص استان کرمان نیست از این رو با هماهنگی‌های انجام شده، تلاش شده که این بروکراسی نیز مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کهنوج قبل انقلاب اسلامی از نعمت گاز بهره‌مند نبود اما امروز هم از نعمت گاز و هم شبکه فاضلاب برخوردار است.

 

ارسال نظر