لزوم بسیج تمام مدیران برای حل مساله اشتغال

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۲۹۷
لزوم بسیج تمام مدیران 
برای حل مساله اشتغال

خوزستان|

استاندار خوزستان با بیان اینکه در استان حاشیه بر متن غلبه پیدا کرده است، گفت: مدیران استان برای حل مشکلات به جلسه نمی‌آیند، بلکه برای آنکه شریعتی آنها را ببیند در جلسات حاضر می‌شوند. منصب‌ها و پست‌ها در خوزستان بر متن کار غلبه پیدا کرده و این مساله درد استان است.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی دیروز در کارگروه شورای اشتغال شهرستان هندیجان با انتقاد از مدیران استان برای عدم حضور در جلسات اظهار کرد: مساله عدم حضور مدیران استانداری و سایر دستگاه‌های استان در جلسات به هیچ‌وجه پسندیده نیست. وی افزود: مدیران استان برای حل مشکلات به جلسه نمی‌آیند، بلکه برای آنکه شریعتی آنها را ببیند در جلسات حاضر می‌شوند. منصب‌ها و پست‌ها در خوزستان بر متن کار غلبه پیدا کرده و این مساله درد استان است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: به دلیل لغو شدن سفر مهمانانی که قرار بود از تهران به اهواز بیایند، توانستم در این جلسه حاضر شوم اما مدیران استان به دلیل اینکه فهمیده بودند که من در این جلسه حاضر نمی‌شوم، حضور پیدا نکردند و این قابل پذیرش نیست.

شریعتی با انتقاد از همه مدیرانی که در جلسه شورای اشتغال شهرستان هندیجان حاضر نشدند، گفت: به دفتر خود اعلام کرده‌ام تا به همه این مدیران بدون هیچ ملاحظه‌یی تذکر بدهند زیرا تکرار این مساله از هیچ مدیری قابل قبول نیست.

 

ارسال نظر