راهبرد «ما می‌توانیم» به خوبی در فولاد مبارکه معنی شده است

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۹۶۱

اصفهان  در آستانه سالروز افتتاح شرکت فولادمبارکه، معصومه آقاپور‌علیشاهی نماینده شبستر در مجلس دهم و ابوالفضل روغنی، رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران به فولادمبارکه آمدند و ضمن دیدار با بهرام سبحانی از آخرین دستاوردهای شرکت فولادمبارکه بازدید کردند.  به‌گزارش«تعادل» به نقل از خبرنگار فولاد، معصومه آقاپورعلیشاهی پس از بازدید از خطوط تولید فولادمبارکه با اشاره به اهداف خود از این بازدید گفت: این مهم بود که از نزدیک با مشکلات صنعت فولاد کشور به ویژه در استان اصفهان آشنا شویم؛ در عین حال شرایط انجام مطالعات تطبیقی استان را ارزیابی کنیم و با کنار هم گذاشتن این کمبودها و مزیت‌ها به هم‌افزایی بیشتر در صنعت کشور دست یابیم. هدف بعدی این بود که از نزدیک با ظرفیت‌های تکنولوژیکی کشور به ویژه در بخش صنعت فولاد همچنین با توانمندی‌های موجود برای رفع نیاز مصرف‌کنندگان داخلی آشنا شویم. به طور کلی برای بنده به عنوان یکی از نمایندگان مردم شریف کشورمان در مجلس این مهم بود که از نزدیک با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فولادمبارکه به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فولادسازی و تولیدکننده ورق‌های فولادی کشور بیشتر آشنا شوم.

او خاطرنشان کرد: در جریان بازدید امروز بیش از هر چیز نظم و انضباط حاکم بر خطوط سیستماتیک تولید فولادمبارکه و پس از آن، نگاه مدیریت این شرکت به کارکنان و اجرای توسعه‌های شرکت تحسین‌برانگیز بود.  

آقاپورعلیشاهی اضافه کرد: همه قسمت‌های فولادمبارکه کار یکدیگر را کامل می‌کنند؛ به‌گونه‌یی که در واحد مالی و فروش و بازاریابی این شرکت از زحمات کارکنان تولید به خوبی حمایت می‌شود و با بازاریابی مناسب، محصولات با توجه به درخواست مشتری تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

 

 

ارسال نظر