اعتراضات باید در سایه امنیت مطرح شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۲۳۳
اعتراضات باید در سایه 
امنیت مطرح شود

خراسان‌رضوی|

استاندار خراسان‌رضوی گفت: تمام اعتراضات باید در سایه امنیت مطرح شود، اعتراض برای حل یک معضل است، اما اغتشاش با هدف به‌هم ریختگی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا علی‌رضا رشیدیان در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه برای کشور در حال توسعه و پیشرفت مهم‌ترین مقوله حفظ امنیت و آرامش جامعه است، افزود: اعتراضات اجتماعی اگر امنیت را از جامعه بگیرد، امکان زیست انسانی را از تمام مردم گرفته و چنین جامعه‌یی امکان رشد و حل مشکل را از دست خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی بدون مردم معنا ندارد، تاکید کرد: در کارهای اجرایی همیشه نارضایتی وجود دارد، زیرا تنها دیکته نانوشته است که غلط ندارد.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در سایه امنیت و با پیگیری‌ها مشکلات قابل حل است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ساز و کارهای متعددی برای رسیدگی به مشکلات دیده شده است که از آن جمله سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات و بخش‌های بازرسی ادارات است.

نماینده عالی دولت در خراسان‌رضوی تصریح کرد: بنابراین اگر بنا باشد در مورد موضوعی مانند مساله گرانی بحث شود و اعتراض صورت گیرد، مسلما محل این اعتراض در کف خیابان نیست. وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به گرانی تخم‌مرغ و مدیریت این روند در خراسان‌رضوی افزود: کمترین میزان افزایش قیمت تخم‌مرغ در این استان بوده و روز گذشته نیز با 100خرده‌فروش متخلف در این زمینه برخورد شده است. رشیدیان تاکید کرد: در خراسان‌رضوی به موضوع اشتغال توجه ویژه شده است، به‌طوری که میزان بیکاری در این استان از 14.2درصد در ابتدای سال اکنون به 10درصد رسیده است.

 

ارسال نظر