بسته‌های تشویقی سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری زمستانی

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۲۳۰
بسته‌های تشویقی سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری زمستانی

اردبیل|

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در راستای توسعه گردشگری زمستانی در استان طرح‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه مورد حمایت بوده و بسته‌های تشویقی به آنها ارائه می‌شود.

به گزارش تسنیم، کریم حاجی‌زاده دیروز در بازدید از پیست اسکی آلوارس سرعین اظهار داشت: گردشگری زمستانی یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان اردبیل برای توسعه صنعت گردشگری در منطقه بوده و می‌تواند زمینه‌ساز جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران به منطقه شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این پیست همواره مورد توجه ورزشکاران و گردشگران بوده توسعه این مکان در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقدام شده است. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: به دنبال درخواستی که سرمایه‌گذار این طرح برای توسعه پیست اسکی آلوارس داده بود این درخواست مورد موافقت قرار گرفته و با افزایش محدوده اراضی، این پیست در سرعین توسعه می‌یابد. حاجی‌زاده افزایش محدوده پیست اسکی آلوارس را زمینه‌ساز توسعه حرفه‌یی ورزش اسکی دانست و تصریح کرد: با این اقدام ورزشکارانی از سراسر کشور می‌توانند با توجه به بارش و ماندگاری برف در این منطقه به آموزش و تمرین اسکی بپردازند. وی با اشاره به دید مثبت مسوولان استانی نسبت به توجه و بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری زمستانی در اردبیل گفت: در راستای توسعه گردشگری زمستانی در استان طرح‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه مورد حمایت بوده و بسته‌های تشویقی به آنها ارائه می‌شود. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود در حوزه گردشگری زمستانی و بارش برف در استان بنا داریم تا این ظرفیت‌ها را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

 

ارسال نظر