دولت در رسیدگی به زلزله‌زدگان زحمات زیادی کشیده است

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۶۷۶
دولت در رسیدگی به زلزله‌زدگان زحمات زیادی کشیده است

با نهادهای کم‌کار، برخورد قضایی می‌کنیم

رییس قوه قضاییه دیروز برای بازدید از مناطق زلزله‌زده غرب کشور وارد کرمانشاه شد و در فرودگاه شهید اشرفی مورد استقبال رسمی مسوولان ارشد این استان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در بدو ورود به کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مسوولان کشور در مناطق زلزله‌زده باعث تسلی خاطر آسیب‌دیدگان می‌شود، تصریح کرد: دولت در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان زحمات زیادی کشیده است و این روند همچنان باید ادامه داشته یابد. رییس قوه قضاییه تاکید کرد: هر جا برایمان محرز شود که ارگان یا نهادی کم‌کاری می‌کند، برخورد قضایی خواهیم کرد.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی در این بازدید که حدود 4 ساعت به طول انجامید به صورت مستقیم با برخی ساکنان محله فولادی سرپل‌ذهاب که در جریان زلزله 21 آبان بیشترین خسارت را دیده‌اند، گفت‌وگو کرد. رییس قوه قضاییه همچنین در یکی از چادرهای ساکنان این منطقه حضور یافت و در جریان مشکلات این خانواده‌ها قرار گرفت.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی در ادامه بازدید از سرپل‌ذهاب به صورت سرزده به دبستان کانکسی قیام در این شهرستان رفت و با دانش‌آموزان این مدرسه در فضایی صمیمانه به گفت‌وگو پرداخت.

رییس قوه قضاییه همچنین با حضور در دادگستری شهرستان سرپل ذهاب، از نزدیک در جریان فعالیت‌های مسوولان قضایی این شهرستان که در تعدادی چادر به ارائه خدمت می‌پردازند، قرار گرفت. آیت‌الله آملی‌لاریجانی در طول مدت بازدید از این منطقه، دستورات لازم برای رفع مشکلات حادثه‌دیدگان را صادر کرد و علاوه بر این دستور داد تا نامه‌های نوشته شده توسط ساکنان این منطقه جمع‌آوری و مورد بررسی قرار گیرد.

در جریان این بازدید، بازوند استاندار کرمانشاه و همچنین فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب، توضیحات لازم را به رییس دستگاه قضایی ارائه کردند. وزیر دادگستری، نماینده سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی، دادستان کل کشور، رییس حوزه ریاست قوه قضاییه، معاون مالی و اداری قوه قضاییه، معاون راهبردی دستگاه قضایی، معاون فرهنگی قوه قضاییه، مدیرکل روابط‌عمومی قوه قضاییه و جمعی دیگر از مسوولان قضایی، آیت‌الله آملی‌لاریجانی را در این بازدید همراهی کردند.

 

 

ارسال نظر