جدیدترین راهکارهای سازمانی همراه اول در نمایشگاه حمل ‌و نقل شهری

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۵۱۷
جدیدترین راهکارهای سازمانی همراه اول در نمایشگاه حمل ‌و نقل شهری

همراه اول با ارائه محصولات و خدمات سازمانی و راهکارهای اینترنت اشیا در این حوزه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور دارد.  به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از ۳ تا ۶ دی ماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و همراه اول با ارائه محصولات و خدمات نوین همراه اول کسب ‌و‌کار و راهکارهای اینترنت اشیا در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری در نمایشگاه حضور دارد. بنابر این گزارش، سامانه پایش هوشمند ناوگان حمل و نقل(سپهتن) سامانه تعاملی هوشمند خودرو شامل سامانه‌های عیب‌یابی هوشمند و ردیابی هوشمند، کاربردهای اینترنت اشیا در صنعت حمل و نقل، معرفی شهر هوشمند از طریق AR، سرویس شماره مجازی جهت حفظ امنیت و حریم شخصی در اپلیکیشن‌های حمل و نقل شهری، سرویس خط ویژه سازمانی جهت کسب وکارهایی که توزیع و تحویل سیار دارند، سرویس APN جهت انتقال امن داده‌ها همچنین معرفی محصولات و خدمات سازمانی همراه اول از برنامه‌های همراه اول برای حضور در این نمایشگاه است.

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با موضوعات حمل و نقل(زمینی، ریلی، دریایی، هوایی)، ماشین‌آلات و تجهیزات، خدمات شهری و شهر هوشمند، شهروند الکترونیک، رسانه‌های دیجیتال شهری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از امروز تا ۶ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن B۳۸ مراجعه کنند.

 آخرین آمار فیلترینگ پیامک‌های مزاحم

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد که اگر برای ما محرز شود پیامکی تبلیغاتی برای کاربران موجب مزاحمت شده، سریعا آن شماره را فیلتر می‌کنیم. به گزارش ایسنا، ‌حسین فلاح‌جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان موفقیت طرح فیلترینگ پیامک‌های مزاحم در سامانه 195 اظهار کرد: درحال حاضر آمار مشخصی در این زمینه ندارم اما تقریبا می‌توان گفت براساس شکایاتی که داریم روزی 300شکایت دریافت می‌شود که ما آستانه‌هایمان را هم پایین آورده‌ایم. اگر برای ما محرز شود پیامکی تبلیغاتی برای کاربران موجب مزاحمت شده، سریعا آن شماره را فیلتر می‌کنیم.

وی با اشاره به آمار شماره‌های مسدود شده در راستای طرح فیلترینگ شماره‌های مزاحم اظهار کرد: تاکنون حدود 20هزار شماره پیامک مزاحم از این طرح مسدود شده است.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به مسدود شدن سرشماره یکی از اپراتورها بیان کرد: یکی از سرشماره‌هایی که مربوط به یکی از اپراتورها بود که البته پیامک‌های مناسبی را هم ارسال می‌کرد توسط ما و فارغ از محتوا مسدود شد، چراکه اپراتورها نباید در قالب پیامک‌های ارسالی خود اطلاع‌رسانی‌های خارج از حوزه خود را داشته باشند. اپراتورها تنها باید در زمینه مسائل مرتبط با اپراتور خود اطلاع‌رسانی کنند. فلاح‌جوشقانی تاکید کرد: قرار است همه مسائل مرتبط با پیامک‌های ارسالی توسط اپراتورها مورد توجه قرار بگیرد و صرفا اپراتورها می‌توانند درباره مسائل مرتبط با خط اشتراکی مشتریان خود پیامکی را ارسال کنند.

 

ارسال نظر