می‌دانم مشکل زاینده رود را از کجا پیگیری کنم

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۴۶۲
می‌دانم مشکل زاینده رود را 
از کجا پیگیری کنم

اصفهان|

استاندار اصفهان گفت: بسیار پیگیر مسائل هستم و مساله‌یی را نیمه تمام رها نمی‌کنم. می‌دانم مشکلات به خصوص مشکل زاینده رود را باید از کجا پیگیری کرد. اگر رییس‌جمهور گفته است که آب در زاینده رود جاری خواهد شد، مطمئن باشید که چنین می‌شود.

به گزارش ایسنا، محسن مهرعلیزاده دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برنامه‌یی با عنوان «دانشگاه و وعده‌های دولت» اظهار کرد: آنچه مهم است، مساله اشتغال و کار است که مردم باید محور اصلی آن باشند چون کار از بعد دینی عبادت و از بعد قانونی وظیفه است. کارهای بسیار مفیدی در دوران دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده که خود مردم با مقایسه آن با دو دوره قبل به این نتیجه خواهند رسید.

وی ادامه داد: در دولت آقای روحانی 3سال تمام به موضوع برجام و اجرای آن مشغول بودیم که در مقایسه با دوران قبلی به این نتیجه می‌رسیم که ارتباط ما با کشورهای غیراسلامی و اروپایی از هر نظر بیشتر شده و کمک‌های آنها به دولت در زمینه هسته‌یی بسیار حائز اهمیت است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: در دولت روحانی رشد اقتصادی زیر صفر به رشد بالای صفر رسید و تورم مهار شد. باید دعواها و کینه‌ها را کنار گذاشت و دست به دست هم داد و با تولید علم و آزاداندیشی به حل مشکلات بپردازیم و برای توسعه کشور تلاش کنیم.

وی ادامه داد: شعار بنده کار و اشتغال‌زایی برای مردم است. براساس تجربه چند ساله‌ام تمام تلاشم را برای تحقق این شعار خواهم کرد.

 

ارسال نظر