امضای تفاهمنامه علمی، پژوهشی و فناوری با دانشگاه آزاد اسلامی

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۸۸۷
امضای تفاهمنامه علمی، پژوهشی و فناوری
با دانشگاه آزاد اسلامی

مازندران|

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با امضای تفاهمنامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا... آملی زمینه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری فراهم شد.

عباس خلیل‌پور گفت: هدف از امضای این تفاهمنامه تقویت و توسعه همکاری‌های مشترک با هدف دسترسی و به کار‌گیری دانش فنی روز در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، مشاوره‌یی و آموزشی است که میان منطقه ساری و معاون پژوهشی فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا... آملی امضا شد.

وی گفت: انجام طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری‌های مورد نیاز شرکت، ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهره‌گیری از توانمندی‌ها و خدمات از قبیل تجهیزات، حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با موضوع‌های مرتبط با فعالیت‌های شرکت و برگزاری نشست‌های علمی، مشترک و انتقال تجربه‌ها و نیازهای متقابل شرکت با دانشگاه بخشی از موارد توافق در تفاهمنامه است.

عباس خلیل‌پور اظهار کرد: ترجمه، تالیف و چاپ مقالات و انتشار نشریات مورد نیاز، مشاوره در زمینه شناسایی و تعریف نیاز‌های پژوهشی و فناوری شرکت و همکاری در ایجاد فرصت‌های مطالعاتی و دوره‌های تحصیلات تکمیلی از دیگر بند‌های این تفاهمنامه است.

خلیل‌پور اذعان داشت: مدت این تفاهمنامه از تاریخ امضا سه ساله بوده و توافق شد تا کمیته‌یی مشترک میان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی تشکیل شود.

 

ارسال نظر