اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۵۷۷

 عضویت در کمیته توزیع شورای پایایی شبکه برق کشور-کرمان | مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان از سوی مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع به عضویت کمیته توزیع شورای پایایی شبکه برق کشور درآمد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع، عبدالصاحب ارجمند طی نامه‌یی عبدالوحید مهدوی‌نیا مدیرعامل این شرکت را با توجه به تجربیات و دانش خوب وی در زمینه توزیع سیستم‌های انرژی الکتریکی به عنوان عضو کمیته توزیع شورای پایایی شبکه برق کشور منصوب کرد. در قسمتی از این نامه چنین آمده است: با عنایت به اینکه شورای پایایی، بالاترین نهاد سیاست‌گذاری و نظارت بر شبکه کشور است، امید است با هماهنگی رییس کمیته و مشارکت و تعامل با سایر اعضا منشا اثرات ارزشمند و ماندگاری در صنعت برق باشید.

 بازدید از سامانه‌های 1522 و 122 آبفای استان اصفهان-اصفهان| معاون خدمات مشترکین و درآمد، مدیران و تنی چند از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان تهران از سامانه‌های 1522 و 122 آبفای استان اصفهان بازدید کردند. این هیات 15نفره با حضور در محل سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین 1522 و سامانه امداد و حوادث 122 از نزدیک با چگونگی پاسخگویی، ارائه خدمات 22گانه و رسیدگی به حوادث آبفا آشنا شدند. اعضای این هیات سپس در نشستی با معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان و مدیران این حوزه شرکت کردند و راه‌های تسهیل و توسعه در ارائه خدمات به صورت تلفنی و غیر حضوری را مورد بحث و بررسی قرار دادند. معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان در این نشست گزارشی از روند استقرار و راه‌اندازی سامانه 1522 ارائه کرد و گفت: از ابتدای فعالیت این سامانه تاکنون بیش از 650 هزار متقاضی با سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین تماس گرفته و در مجموع 181هزار خدمت اولیه و ثانویه دریافت کرده‌اند.

 کسب رتبه دوم هفتمین جشنواره انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر آبفا-اراک| در مراسمی که برای تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر صنعت آب و فاضلاب کشور با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی برای کسب رتبه دوم در گروه (ب) روابط‌عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب کشور تقدیر شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی زهرا طراوتی‌فکور با اعلام این خبر اظهار داشت: این ارزیابی در 5 محور شامل: انتشارات، مدیریت و برنامه‌ریزی، مطالعات اجتماعی، ارتباطات و آموزش همگانی و تبلیغات انجام شد. طراوتی تعداد روابط‌عمومی‌های گروه (ب) را 15‌روابط عمومی عنوان کرد. گفتنی است در ارزیابی عملکرد سال 94 نیز روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی رتبه اول گروه (ج) را کسب کرده بود.

 کسب رتبه اول مخابرات منطقه مرکزی در ترابرد‌پذیری-اراک| مخابرات منطقه مرکزی در ارزیابی شرکت ارتباطات سیار در ترابرد مشترکان اپراتورهای رقیب موفق به کسب رتبه اول کشوری شد. بر پایه این گزارش طبق ارزیابی شرکت ارتباطات سیار، مخابرات منطقه مرکزی در ارزیابی 6ماهه اول سال 96 در ترابرد‌پذیری موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

 انتظار بی‌پایان برون‌قشلاقی‌ها برای تامین اعتبار پروژه آب‌رسانی-زنجان| رییس آبفار ماه‌نشان گفت: پروژه آب‌رسانی برای برون‌قشلاقی‌ها و قره‌گلی‌ها همچنان منتظر تامین اعتبار است. محمدرضا لطفی با بیان اینکه خوشبختانه هم‌اکنون اهالی روستای برون‌قشلاق مشکل چندانی از بابت تامین آب شرب ندارند، اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ مجتمع برون‌قشلاق و قره‌گل نیمه تمام است و در صورتی که تامین اعتبار شود، تاثیر زیادی روی آبادانی و تامین آب شرب این دو روستا می‌گذارد. البته ایستگاه تا پایان پارسال با صرف 120میلیون تومان اعتبار تکمیل شد و مقرر است که امسال به تاسیسات برق‌رسانی تجهیز شود.

 تولید 7هزار تن لوبیا در خمین-اراک| مدیر جهاد کشاورزی خمین از افزایش ۱۵درصدی تولید لوبیا در این شهرستان خبر داد. احمدرضا جعفری مدیر جهاد کشاورزی خمین افزود: تولید لوبیا امسال در خمین به 7هزار و 200تن رسید در حالی که در سال زراعی گذشته 6هزار و 700تن انواع لوبیا از سطح اراضی کشاورزی این شهرستان برداشت شد. وی علت افزایش تولید این محصول را افزایش سطح زیر کشت و رغبت کشاورزان به کاشت لوبیا عنوان کرد. مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: قیمت مناسب این محصول باعث شد، کشاورزان سطح زیرکشت سیب‌زمینی، پیاز و ذرت علوفه‌یی را کاهش دهند و به تولید لوبیا روی بیاورند.

 معرفی فرش دستباف بختیاری در سوئد-شهرکرد| شب ایرانی با رویکرد معرفی فرش دستباف بختیاری در سوئد برگزار می‌شود. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال وبختیاری گفت: در دیدار هیات تجاری این استان با سفیر ایران در استکهلم سوئد پیشنهاد برگزاری شب ایرانی با رویکرد معرفی فرش دستباف بختیاری ارائه شد. سید نعیم امامی در دیدار هیات تجاری چهارمحال و بختیاری با سفیر ایران در استکهلم گفت: وجود بیش از ۱۰۰هزار بافنده فرش و تولید سالانه ۲۰۰هزارمترمربع فرش دستباف در استان چهارمحال وبختیاری، این هنر صنعت را به جلوه بارزی از اقتصاد مقاومتی تبدیل کرده است. وی افزود: تسهیل و ارتقای صادرات این کالای هنری، رمز تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به ویژه درمناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته است.  

 200میلیارد ریال زمین در بوشهر از دست زمین‌خواران خارج شد-بوشهر| مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با تلاش پلیس آگاهی شهرستان کنگان این استان یک باند جعل سند و تصرف زمین‌های دولتی شناسایی و 26هزار مترمربع زمین به ارزش 200 میلیارد ریال از دست زمین‌خواران خارج و به دولت بازگردانده شد. سهیل مهاجری دیروز افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی که سال‌های گذشته در یکی از روستاهای کنگان دارای مسوولیتی دولتی بوده با همکاری شماری از کارشناسان دو اداره دولتی در سطحی وسیع اقدام به تصرف زمین‌های ملی کرده‌اند. وی اضافه کرد: در این ارتباط 20پرونده زمین که برای همه آنها سند ثبتی صادر شده بود، مورد بررسی قرار گرفت که در همه آنها متهمان با سوءاستفاده از خلأ قانونی اقدام به تصرف عدوانی 26هزار مترمربع زمین‌های ملی کرده بودند.

 

ارسال نظر