اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۵۳۴

 کسب مقام اول روابط‌عمومی شرکت آبفا استان اصفهان -اصفهان| در هفتمین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب کشور برای دومین سال پیاپی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مقام اول را به خود اختصاص داد.

هفتمین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها در 5 بخش برگزار شد که شامل اطلاع‌رسانی و ارتباطات، انتشارات، پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی و آموزش همگانی بوده است که آبفا استان اصفهان با کسب بیشترین امتیاز در تمام بخش‌ها توانست به عنوان مقام اول روابط عمومی در گروه الف در بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور معرفی شود. سید اکبر بنی‌اطبا مدیر روابط‌عمومی و آموزش همگانی آبفا استان اصفهان گفت: با تعامل و ارتباط سازنده با ارباب رجوع‌ها در درون سازمان و برون سازمان سعی در تکریم ارباب رجوع داشتیم، همچنین در چند سال اخیر اطلاع‌رسانی به‌موقع و آموزش مصرف بهینه آب فرهنگ‌سازی و تبلیغ و ترویج مصرف آب از جمله رویکردهای مهم روابط عمومی آبفا استان اصفهان بوده است.

 هدف‌گذاری ایجاد 140هزار فرصت شغلی-ساری| با اختصاص یک‌سوم منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال در روستاها و شهرهای کوچک، فرصت‌های شغلی به 170هزار نفر خواهد رسید.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در کارگروه اشتغال و توسعه مازندان در ساری با اشاره به هدف‌گذاری ایجاد 140هزار فرصت شغلی امسال در کشور گفت: در صورت تحقق یک‌سوم منابع صندوق توسعه ملی مصوبه مجلس برای حمایت از قانون اشتغال در روستاها و شهرهای کمتر از 10 هزار نفر؛ این عدد به 170 هزار نفر هم می‌رسد.

عبدالملکی، کارآفرینی دانش‌بنیان برای مددجویان و فرزندان‌شان و نیز زنجیره‌یی کردن فرآیند اشتغال را از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: از سال 90 تا پارسال، 950هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد.

 قاینات تولیدکننده نخست زرشک در کشور است-بیرجند|  مدیر جهاد کشاورزی قاینات در خراسان‌جنوبی گفت: این شهرستان با 4هزار و 233 هکتار باغ زیرکشت زرشک، تولیدکننده نخست این محصول در کشور است. عبدالحسین سجادی دیروز افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال 18هزار تن زرشک‌تر از باغ‌های شهرستان قاینات برداشت شود. وی با بیان اینکه 10هزار کشاورز قاینات در زمینه تولید زرشک فعالیت دارند، گفت: برداشت زرشک از اواسط مهرماه آغاز می‌شود و تا اواسط آبان‌ماه ادامه دارد.

سجادی بیان کرد: به دلیل شرایط خاص آب و هوایی منطقه و اختلاف زیاد دمای شب و روز در اوایل پاییز، محصول زرشک منطقه قاینات از کیفیت عالی و رنگ خوبی برخوردار است. مدیر جهاد کشاورزی قاینات افزود: در راستای مدیریت مصرف آب با توجه به خشکسالی‌های اخیر، در چند سال گذشته حدود 200 هکتار از باغ‌های زرشک منطقه زیرپوشش شبکه‌های آبیاری تحت فشار قرار گرفت.

 150واحد مسکونی برای نیازمندان در اردبیل احداث می‌شود-اردبیل| مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ۱۵۰واحد برای نیازمندان جامعه، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و خانواده‌های دارای دو معلول بهزیستی استان اردبیل احداث می‌شود. فرهاد سبحانی دیروز در دیدار با مسوول بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل بحث تامین زمین را عامل اصلی روند اجرای پروژه‌ها دانست و با قدردانی از اداره کل راه و شهرسازی تصریح کرد: با وجود مشکلات عدیده‌یی که در حال حاضر برای تامین زمین وجود دارد، با همکاری خوب این سازمان، زمین مناسب برای احداث واحدهایی با هدف محرومیت‌زدایی و در قالب حمایت از مسکن محرومان به این بنیاد تحویل داده شده و این امر جدا از بحث مسکن مهر یا مسکن اجتماعی بوده که مطرح است.

 712پروژه نیمه تمام کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار-کرمانشاه|  براساس اعلام رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در مجموع 712 پروژه استانی و ملی نیمه تمام در استان وجود دارد که یکی از اولویت‌های اصلی دولت تسریع در روند ساخت پروژه‌های نیمه تمام است. طهمورث الیاسی‌بختیاری دیروز با تشریح وضعیت پروژه‌های نیمه تمام استان اظهار کرد که از مجموع 712 پروژه نیمه تمام، 625 پروژه استانی و 87 پروژه نیز ملی است. به گفته او، برای اتمام 625 پروژه نیمه تمام استانی 9 هزار و 12میلیارد ریال و برای 87پروژه نیمه تمام ملی نیز 52 هزار و 733 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

 

ارسال نظر