لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری رامسر

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۳۷۸
لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری رامسر

مازندران  فرماندار رامسر بر لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد آزاد در مراسم تودیع و معارفه شهردار کتالم و ساداتشهر با بیان اینکه شورای شهر و شهردار دوره چهارم با خدمات ارزنده منشا خدمت‌رسانی به مردم بودند، اظهار کرد: شورای شهر با همدلی و همراهی با مردم و بررسی نقاط ضعف و قوت می‌تواند نقش اساسی برای توسعه و آبادانی شهر ایجاد کند.

وی تصریح کرد: شورای شهر کتالم و ساداتشهر توانست با کمترین حاشیه و کوتاه‌ترین فرصت شهردار را انتخاب کند و با این حرکت به‌موقع راه رشد، ترقی، توسعه و عمران بیشتر ایجاد می‌شود.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه رامسر عقب‌ماندگی‌های فراوانی دارد، گفت: شهری که در ۷۲ ساعت ۴۰۰ میلی‌متر بارش باران دارد فاقد آب شرب سالم است.

آزاد تصریح کرد: وقتی با بارش باران شهر دچار آبگرفتگی می‌شود، نگران‌کننده است؛ چراکه رسانه‌های کشوری و بین‌المللی رامسر را زیر ذره‌بین می‌برند و گردشگرانی که می‌خواهند به این شهر سفر کنند به‌دلیل ترس از آبگرفتگی و تهدیدات احتمالی به این شهر وارد نمی‌شوند.

وی بر لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره کرد و گفت: مشکلات رامسر باید از سوی مردم برطرف شود و برای توسعه و پیشرفت رامسر گام‌های بزرگی برداشته شود.

فرماندار رامسر اظهار کرد: شهرداران باید تحول‌گرا و توسعه‌گرا بوده و این ویژگی شاخص در شهردار جدید وجود دارد که با کمک و همراهی مردم و شورا با شهردار تحول خاصی در کتالم و ساداتشهر ایجاد شود.

 

ارسال نظر