تدوین برنامه ۵ ساله راهبردی توسعه کهگیلویه‌وبویراحمد

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۳۷۵
تدوین برنامه ۵ ساله راهبردی توسعه کهگیلویه‌وبویراحمد

کهگیلویه ‌و بویراحمد  استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از تدوین یک برنامه راهبردی ۵ ساله در استان خبر داد و گفت: با این برنامه منابع تزریق شده به استان شناسایی و نحوه مصرفی آنها نیز شفاف‌سازی می‌شود.

به گزارش تسنیم، علی‌محمد احمدی دیروز در نشست شورای اداری گچساران با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی، امنیتی و فرهنگی هر کدام برای دولت و ما حایز اهمیت است، گفت: اکنون مساله اشتغال و رفع بیکاری مهم‌ترین دغدغه مردم است و باید در این راستا تمام تلاش خود را به‌کار‌ گیریم.

وی با تاکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذاری از خارج برای کشور و جذب سرمایه‌گذاری برای استان‌ها از دیگر مناطق یکی از راه‌های ایجاد و تقویت فرصت‌های شغلی است، تصریح کرد: باید موانع تولید در استان را رفع و از سرمایه‌گذاران با آغوش باز استقبال کنیم.

احمدی افزود: منابعی که به استان تزریق می‌شود نسبت به استان‌های دیگر افزایش پیدا کرده است و برخی استان‌ها با همین میزان منابع وارده با تدابیر و دوراندیشی بهتر پیشرفت کردند.  احمدی با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های موردنیاز مردم در اولویت کاری ما قرار دارد، افزود: مناطقی که از نظر شاخص‌های رشد توسعه از سایر نقاط استان عقب مانده‌اند باید همگام با آنها پیش بروند و سرعت توسعه آنها شتاب یابد.

وی بیان کرد: دولت در سال جاری 5 هزار میلیارد تومان برای مشاغل روستایی از صندوق توسعه ملی درنظر گرفته است و ما می‌توانیم در زمینه اشتغال با تلاش بسیار مدیران از اعتبارات به خوبی استفاده کنیم.

 

ارسال نظر