اختصاص 15میلیارد تومان برای توسعه فضاهای هنری اردبیل

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۰۶۵
اختصاص 15میلیارد تومان برای توسعه فضاهای هنری اردبیل

 اردبیل|

مدیرکل ارشاد استان اردبیل گفت: طبق آمار به دست آمده در طول سه سال گذشته ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضاهای هنری و سینمایی اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش تسنیم، ناصر اسحاقی دیروز در مراسم افتتاحیه سینمای هنر و تجربه در سینما انقلاب اردبیل اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده در طول سه سال گذشته 150میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضاهای هنری و سینمایی اردبیل اختصاص یافته است و خوشبختانه خروجی‌های مناسبی در این حوزه‌ها را شاهد هستیم و اقدامات انجام شده در این زمینه به همین منوال ادامه می‌یابد.

وی افزود: راه‌اندازی کمپین «همه با هم سینما» با هدف احیای سینماها در استان توانست سبب حضور بی‌سابقه مردم در سینماها شود و در طول چندین سال اخیر چندین سینما در استان راه‌اندازی شده که اقدامات لازم برای تجهیز و تکمیل برخی سینماهای استان با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل گفت: توجه به حوزه هنر در استان اردبیل با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر در جایگاه مطلوبی قرار دارد و خوشبختانه مردم هنردوست استان نیز در این زمینه با ما همکاری لازم را دارند و با راه‌اندازی سینمای هنر و تجربه نیز شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای تقویت حوزه هنری در استان خواهیم بود. اسحاقی بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این سینما بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسانه و فعالان این حوزه با هدف توسعه و ارتقای حوزه‌های فرهنگی، تاریخی و اعتقادی است که برای نشان دادن زبان فرهنگ و هنر امری لازم و ضروری است و با پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود در آینده‌یی نزدیک بتوانیم به تمام اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

ارسال نظر