اندونزی آماده سرمایه‌گذاری در کشاورزی و نساجی قزوین

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۳۲۷
اندونزی آماده سرمایه‌گذاری در کشاورزی و نساجی قزوین

قزوین|

در شرایطی که مناسبات ارتباطی استان‌های مختلف با سرمایه‌گذاران خارجی بعد از عملیاتی شدن برجام در حال توسعه است، سفیر اندونزی در ایران گفت: باوجود ظرفیت‌های متنوع صنعتی و کشاورزی در قزوین آماده سرمایه‌گذاری و طرح مشترک در صنایع نساجی، کشاورزی و دارویی در استان قزوین هستیم.

به گزارش مهر، اوکتاوین علیمودین در دیدار با استاندار قزوین گفت: در میان کشورهای اسلامی می‌توان گفت ایران از جایگاه و موقعیت ویژه‌یی برخوردار است به همین دلیل بسیار علاقه‌مند هستیم تا با شما روابط تجاری و بازرگانی بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در سفرهای رسمی به استان‌ها و بازدید از واحدهای صنعتی بسیار علاقه‌مند شده‌ایم تا با تجار و بازرگانان ایرانی مراودات بیشتری داشته باشیم و فعالیت‌های مشترک را عملیاتی کنیم. سفیر اندونزی در ایران بیان کرد: در بازدید از شهرک صنعتی کاسپین و نمایشگاه محصولات تولیدی قزوین و نیز یک واحد بزرگ تولید چوب به این باور رسیدیم که استان قزوین توانمندی‌های بالایی دارد و ما نیز آماده همکاری با شما هستیم. وی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی و دامپروری توانسته‌ایم در کشورهای استرالیا، هند و ویتنام سرمایه‌گذاری‌های خوبی داشته باشیم و می‌توانیم نظیر این طرح‌ها را در قزوین اجرا کنیم.

 

ارسال نظر