بیش ‌از 21 هزار دانش‌آموز کلاس اول راهی مدرسه شدند

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۶۰۲
بیش ‌از 21 هزار دانش‌آموز  کلاس اول راهی مدرسه شدند

در آستانه سال تحصیلی جدید و با نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها روز چهارشنبه 21هزار و 313دانش‌آموز اول ابتدایی در اردبیل راهی مدرسه شدند تا سال تحصیلی جدید را در کنار معلمان و اولیای مدرسه با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش آغاز کنند.

 به گزارش«تعادل» در اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها از فعال شدن 3هزار و 395مدرسه در سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

احمد ناصری افزود: 19هزار فرهنگی در سطوح مختلف اداری، مدیریت مدرسه و آموزگار آموزش و تربیت 230هزار دانش‌آموز استان را برعهده خواهند داشت. وی رویکرد آموزش و پرورش را تحول‌گرایی و مشارکت‌جویی عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش با همکاری اولیا در راستای توسعه و پیشرفت علمی، تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان تلاش می‌کند. مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی اولویت اصلی بوده و در این راستا از والدین درخواست می‌شود با مدرسه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند. وی افزود: پیگیری و حضور والدین در مدرسه می‌تواند در رسیدن به اهداف بلندمدت تربیتی دانش‌آموزان موثر باشد. ناصری با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه و فضای مجازی، همکاری متقابل والدین و مربیان مدرسه را در کاستن از بار این آسیب‌ها موثر دانست.

 

ارسال نظر