تشدید کنترل مرزهای ایلام با فرارسیدن محرم

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۴۹۰

-ایلام| فرمانده مرزبانی استان ایلام در خلال جلسه قرارگاه اربعین معاونین و مدیران ستادی از تشدید کنترل مرزها در ایام محرم و صفر خبر داد.

سرهنگ «یحیی الهی» فرمانده مرزبانی استان در جلسه قرارگاه اربعین ستاد مرزبانی استان که برای بررسی عملکرد مرزداران و آخرین وضعیت مرزهای استان در ایام اربعین، محرم و صفر تشکیل شده بود، اظهار داشت: بحمدالله مرزبانان غیور واحدهای مرزی به خوبی و تلاش مضاعف شبانه‌روزی پای کار هستند و ما امروز شاهد مرزی امن و نمونه در سطح کشور هستیم.

وی با اشاره به لزوم ارتقای بیش از پیش امنیت پایدار مرز در ماه‌های محرم و صفر و تحلیل تحولات فرامنطقه‌یی تصریح کرد: در ماه‌های محرم و صفر کنترل طول 435 کیلومتری مرزهای استان با تلاش و جدیت تمام تشدید خواهد شد. فرمانده مرزبانی استان با مثبت ارزیابی کردن روحیه و توان دفاعی مرزبانان در حراست از مرزها افزود: امروز در همسایگی کشوری قرار داریم که به دلیل حضورگروهک‌های تروریستی و دخالت بیگانگان دچار بحران امنیتی شده و ما در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله) و هماهنگی و همدلی سایر نیروهای امنیتی و تلاش مرزبانان همیشه بیدار از امنیت قابل قبولی برخورداریم و از این جهت به خود می‌بالیم اما این امنیت پایدار دلیلی بر غافل شدن ما از ماموریت اصلی نخواهد شد زیرا معتقدیم هرجا امنیت بیشتر باشد احتمال ناامنی وجود دارد.

 

ارسال نظر