اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به طارم و الموت

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۷۴۱
اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به طارم و الموت

قزوین|

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: برای تکمیل گازرسانی به مناطق طارم و الموت قزوین بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافت.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ایجاد زمینه‌های اشتغال در استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین از استان‌های صنعتی و دارای ظرفیت‌های بسیاری در ایجاد اشتغال است، ولی چیزی که در این میان مهم‌ است فعال‌سازی این ظرفیت‌هاست.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های دولتی به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد بلکه باید براساس قانون کارها را برون‌سپاری و بخش خصوصی را وارد عمل کرده و با روی باز و گشاده از بخش خصوصی استقبال کنیم. معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در همین راستا اقدامات خوبی شکل گرفته، با بخش خصوصی رایزنی‌های زیادی انجام شده این در حالی است که باید این ظرفیت‌ها و رایزنی‌ها به نتیجه برسد تا اشتغال موردنظر در استان ایجاد شود. وی از پرداخت تسهیلات برای گازرسانی به مناطق محروم قزوین توسط بانک سپه خبر داد و عنوان کرد: همچنین برای تکمیل پروژه گازرسانی به آوج، طارم و الموت نیز 300 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافت. حبیبی از موافقت رییس بانک سپه برای پرداخت تسهیلات جهت احداث یک مجتمع گردشگری در آوج خبر داد. حبیبی همچنین با اشاره به توافق‌های انجام شده میان استانداری قزوین و بانک سپه تصریح کرد: براساس این تفاهمنامه مقرر شد بانک سپه 23 میلیون یورو تسهیلات ارزی برای تکمیل و توسعه شرکت ویتانا پرداخت کند که با راه‌اندازی آن برای 2000 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

 

ارسال نظر