تخفیف ۷۰درصدی همراه اول در مکالمه

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۱۷۷
تخفیف ۷۰درصدی همراه اول در مکالمه

همراه اول در طرح «محدوده ۱۰۰۰»، در پنج آیتم متفاوت به مشترکان خود جایزه می‌دهد. به گزارش «تعادل» و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در طرح همراهی که از ابتدای مرداد ماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد، در پنج آیتم متفاوت از جمله مکالمه و اینترنت به مشترکان خود جایزه می‌دهد.

 مکالمه درون شبکه، دقیقه‌ای ۱۵ تا ۱۶ تومان

همراه اول در طرح مکالمه همراهی، به هریک از مشترکان دایمی و اعتباری متناسب با الگوی مصرف ایشان، بسته مکالمه یک ماهه شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه با قیمت دقیقه‌یی ۱۵ تا ۱۶ تومان پیشنهاد می‌دهد. مشترکان همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱*۱۰۰۰* بسته مکالمه همراهی خود را رویت کرده و پس از تایید و فعال‌سازی، از تخفیف بیش از ۷۰ درصد در مکالمات خود بهره‌مند شوند.

 قرعه‌کشی موتور ۱۰۰۰

از نخستین شنبه مردادماه ۹۶ به مدت ۱۲ هفته، به‌صورت هفتگی کلیه مشترکان دایمی و اعتباری که در طول هفته حتی یک روز دارای یک بسته اینترنتی آلفاپلاس باشند، در هفته آتی در قرعه‌کشی یک دستگاه موتور ۱۰۰۰ به ارزش هزار میلیون ریال شرکت داده می‌شوند. شرکت در این قرعه‌کشی نیاز به ثبت‌نام یا فعال‌سازی ندارد و کلیه مشترکان واجد شرایط در آن شرکت داده می‌شوند.

 قرعه‌کشی۱۰۰۰ گوشی هوشمند نسل 4.5

از اول مرداد تا پایان مهرماه سال جاری، همه مشترکان دایمی و اعتباری جدید همراه اول و همچنین همه سیم‌کارت‌های غیر فعالی که در این بازه زمانی مجددا فعال شوند، در قرعه‌کشی ۱۰۰۰ عدد گوشی تلفن همراه نسل 4.5 شرکت داده می‌شوند. قرعه‌کشی یک‌بار و پس از پایان بازه زمانی ۳ ماهه (ابتدای مرداد ماه تا انتهای مهر) و در نیمه اول آبان ماه انجام می‌شود.

 بسته خوش‌آمد ۱۰۰۰

از اول مرداد تا پایان مهرماه، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۱۰۰۰ عدد پیامک داخل شبکه و حجم نامحدود اینترنت به مدت اعتبار یک هفته به مشترکان دایمی و اعتباری جدید واجد شرایط هدیه داده می‌شود. در این طرح مشترکان دایمی جدید، مشترکان اعتباری جدید و مشترکانی که به شبکه همراه اول ترابرد می‌کنند، مشمول بسته خوش‌آمد ۱۰۰۰ می‌شوند.

 تعویض سیم‌کارت به یوسیم

از اول مرداد تا پایان مهرماه، مشترکان می‌توانند با تعویض سیم‌کارت خود به یوسیم، ۱۵ تا ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنند. تمام مشترکان دایمی و اعتباری همراه اول که دارای گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G و 4.5G هستند و تاکنون اقدام به تعویض یوسیم نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات مشتریان یا فروشگاه‌های زنجیره‌یی همراه اول نسبت به تعویض سیم‌کارت خود اقدام کرده و ضمن بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت ۴G و 4.5G، مشترکان اعتباری ۱۵ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه و مشترکان دایمی ۲۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

مشترکان دایمی و اعتباری همراه اول که دارای گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G یا 4.5G هستند، چنانچه کدپستی محل سکونت خود را به صورت پیامکی به سرشماره ۸۹۶۲ ارسال کنند، همراه اول یوسیم هدیه را به صورت رایگان از طریق پست به آدرس محل کد پستی پیامک شده ارسال خواهد کرد.

همراه اولی‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح همراهی همراه اول به پرتال این اپراتور به نشانی

www.mci.ir مراجعه کنند.

 

 

ارسال نظر