ماجرای واریزهای نجومی به حساب مشتریان یکی از بانک‌ها چه بود؟+ عکس

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۷۳۰۹
ماجرای واریزهای نجومی به حساب مشتریان یکی از بانک‌ها چه بود؟+ عکس

بعد از اعلام خبر واریز نجومی برای یکی از مشتریان بانک آینده خبرگزاری فارس از یک واریز نجومی برای یکی دیگر از مشتریان این بانک خبر داد.

فارس نوشت: یکی از مخاطبان گفته روز یکشنبه برای من که ساکن تهران هستم ۴۰ هزار میلیارد تومان واریز شده و من مبلغی را جابجا کردم، بانک آینده حساب‌های من را مسدود کرد تا مبلغ را برگردانم و هنوز که هنوز است، حساب من مسدود است.

پیش‌تر یک شهروند کرمانی نیز از واریز ۴۰ هزار میلیارد تومان به حسابش خبر داده و گفته بود: چند روز قبل من در کربلا بودم که پیامک واریز این مبلغ به حسابم را دریافت کردم و متوجه مبلغ نمی شدم. از هتل با بانک(بانک آینده) تماس گرفتم که اعلام کردند این تنها یک عدد بوده و اشتباه شده است.

به گزارش ایسنا، این شهروند با نام «افکاری» با اشاره به اینکه بانک حسابم را مسدود کرده، گفته بود: ما پیگیر هستیم ببینیم منشاء واریز پول کجاست و امیدواریم این مبلغ به جایی برگردد که متعلق به خودش بوده است.

در همین حال، بانک آینده اعلام کرده «پیامک واریز نجومی خطای سیستمی بود»

به گزارش فارس، این بانک اعلام کرد: اخیراً برخی از مشتریان پیامکی از واریز مبلغ زیادی به حساب خود دریافت کرده بودند که موضوع، ناشی از خطای سیستمی بود و بدون هیچ آسیب و هزینه‌ای برای گیرندگان پیام، پایان یافت.

واریز

ارسال نظر
نظرات بینندگان
رها
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۷۰
0
5
احتمالا این ۸۰ هزار میلیارد میخواسته اختلاس بشه گندش در امده
علی
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
3
مگه خطای سیستمی پیامک هم داریم؟ دیگه نمیدونن چه دروغی بگن