دریچه

۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۱:۳۴:۱۱
کد خبر: ۱۸۷۲۴۴

ماندگاری دلار صرافی بانکی در کانال 26 هزار تومان 

گروه بانک و بیمه |محسن شمشیری |

نرخ دلار در بازار آزاد به 26400 تومان رسید و قیمت سکه نیز 11 میلیون و 890 هزار تومان معامله شد. نرخ دلار در صرافی‌های بانکی (چهارشنبه، چهارم اسفندماه) با ۳۳ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ هزار و ۷۹۹ تومان معامله شد. قیمت فروش یورو با کاهش ۳۲ تومانی نسبت به روز کاری گذشته برابر با ۲۸ هزار و ۱۹۰ تومان بود.قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۵۵۲ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۷ هزار و ۹۰۹ هزار تومان اعلام شد.علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۴۰۱ تومان و نرخ فروش آن ۲۴ هزار و ۶۲۳ تومان بود.این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۷ هزار و ۶۲۱ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۷ هزار و ۹۳۲ تومان اعلام شد.همچنین در سامانه نیما در معاملات، حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۱۹۵ تومان فروخته و حواله دلار به  بهای ۲۳ هزار و ۹۷۳ تومان معامله شد.

    نوسان سکه در کانال ۱۱ میلیون تومان

قیمت سکه (چهارشنبه، چهارم اسفندماه) در بازار تهران با ۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به بهای ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان شد. اونس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۸۹۵ دلار و ۵۲ سنت معامله شد.

۹ اسفند، آخرین مهلت دستگاه‌ها و بانک‌ها برای ثبت تخصیص اعتبار

خزانه‌دار کل کشور با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد: همه دستگاه‌های اجرایی بدهکار و بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی (به عنوان دستگاه طلبکار) حداکثر تا نهم اسفندماه ۱۴۰۰ نسبت به تعیین تکلیف همه درخواست‌های اشخاص متقاضی در سامانه الکترونیکی صدور اسناد تسویه خزانه اقدام کنند. براساس این بخشنامه فرآیندها و روش صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی تعیین می‌شود و اشخاص متقاضی و سایر دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری- مصوب ۱۳۸۶- مکلفند حسب مورد بر اساس روش اعلامی وزارتخانه اقدام کنند. 

 

ارسال نظر