ویژه

۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۳:۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۸۶۵۵۰

دکتر سید محمد حسینی  معاون امور مجلس رییس‌جمهوری

مساله پشتیبانی از ساخت ۴ میلیون مسکن یک رکورد در تاریخ کشور است

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس‌جمهوری با حضور در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بانک مسکن، از خدمات دکتر شایان به عنوان یکی از جهادگران حوزه مدیریت بانکی و اقتصادی تقدیر کرد و گفت: انقلاب در دنیا کم نداشتیم اما در اکثر انقلاب‌های دنیا شاهد بودیم که پس از گذشت مدتی یا به فراموشی سپرده شدند یا از بین رفتند اما انقلاب مردم ایران در سال 57 توانسته 43 سال در مقابل تندبادهای مختلف، جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی، توفان حوادث و کودتاها راست قامت ایستاده و به یک درخت تنومند تبدیل شود. وی در ادامه خاطرنشان کرد: مساله پشتیبانی از ساخت 4 میلیون مسکن یک رکورد در تاریخ این کشور است و پیش از این تابه‌حال چنین موضوعی سابقه نداشته است. حتی در دوران ساخت مسکن مهر نیز این میزان ساخت مسکن در کشور برنامه‌ریزی و اقدام در جهت تحقق آن صورت نگرفته بود. امروز اما با حضور یک وزیر با کفایت در راس وزارت راه و شهرسازی و با کمک و بهره مندی از ظرفیت‌هایی مانند بانک مسکن، می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

دکتر محمد رضا فرزین  مدیرعامل بانک ملی ایران

حمایت حداکثری بانک ملی ایران از صنعت سیمان

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: این بانک برای کمک به توسعه طرح‌های صنعتی از جمله فعالیت‌های حوزه سیمان آمادگی کامل دارد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت سیمان ساروج بوشهر که در عسلویه انجام شد، با بیان اینکه ظرفیت‌های کشور جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های صنعتی بسیار قابل توجه است، صنعت سیمان را یکی از توانمندترین صنایع کشور خواند و گفت: با وجود طرح‌های بزرگی مانند مسکن ملی که در حال انجام است، از ظرفیت‌های صنعت سیمان به خوبی استفاده خواهد شد. وی افزود: توان صادرات محصولات این بخش نیز بسیار زیاد است و کشورهای همسایه از پتانسیل خوبی برای این منظور برخوردا هستند. فرزین همچنین تاکید کرد: توان تسهیلاتی و تامین منابع ارزی صنعت سیمان توسط بانک ملی ایران به خوبی مهیاست و سیمان ساروج نیز می‌تواند از این ظرفیت به‌طور کامل بهره‌برداری کند.

نظارت میدانی مدیرعامل

بانک مسکن بر حسن اجرای طرح تسهیلات بدون ضامن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، صبح امروز محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن همزمان با اجرای طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن از شعب سی متری جی، وزراء و میدان ولیعصر این بانک بازدید به عمل آورد.  این بازدید به‌طور سرزده و در راستای نظارت بر حسن اجرای طرح ارایه تسهیلات بدون ضمانت انجام شد.  مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از شعب مذکور از نزدیک با کارکنان گفت‌وگو و بر تکریم بیش از پیش مشتریان و اجرای صحیح طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن تا سقف 100 میلیون تومان تاکید کرد. طبق دستور رییس‌جمهوری سهولت تامین مالی برای اقشار مختلف جامعه، با همکاری وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور، به تازگی در دستور کار قرار گرفته است.

 

ارسال نظر