اخبار ویژه

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۱۴۱

پیام  آغاز شصت و دومین سال خدمت و همراهی بیمه البرز

مدیرعامل شرکت بیمه البرز در پیامی 28 تیرماه، شصت و یکمین سالروز تاسیس این شرکت را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه البرز را به همه کارکنان، نمایندگان، مشتریان و سهام‌داران این شرکت تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: 

بیست و هشتم تیرماه یادآور تاسیس بیمه البرز است. نهالی که شصت و یک سال قبل کاشته شد، اکنون درختی تنومند و مستحکم است که با تکیه بر دانش، تخصص، حرفه‌ای‌گری و به کارگیری فناوری‌های نوین اعتماد مشتریان را بیش از پیش به خود جلب کرده است؛ بدون تردید با همت و تلاش همه اعضای خانواده، بیمه البرز بالنده‌تر از گذشته در مسیر رشد و اعتلای صنعت بیمه و اقتصاد کشور گام برخواهد داشت. امروز بیمه البرز مفتخر است که با همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش توانا، کارآمد و پاکدست خود وارد شصت و دومین سال خدمت‌رسانی به مشتریان شده و توانسته با وجود تحریم‌های غیرقانونی، شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در راستای حفظ وتوسعه رونق اقتصادی کشور گام بردارد. نیاز به تحول مستمر در فضای رو به تکامل اقتصادی، چالش‌های زیادی برای فعالان اقتصادی به خصوص در صنعت بیمه به وجود آورده است. رویارویی با این چالش‌ها و چالش‌های آتی تنها با تلاش دایم مدیران، همت کارکنان و نمایندگان که شیرینی جلب و استمرار رضایتمندی مشتریان را در پی دارد، ممکن می‌شود.  در سال گذشته با توفیق الهی توانستیم گام‌های بلند و اساسی در حل مشکلات اجرایی و پیشبرد امور شرکت‌برداریم. دستاوردهایی مانند کسب رتبه اول شفافیت مالی، سطح یک توانگری و شفاف‌ترین شرکت بیمه بورس از لحاظ کیفیت افشاء و اطلاع‌رسانی را نیز به دست آوردیم. برای حفظ و ارتقای جایگاه چنین مجموعه ارزشمندی در اقتصاد و صنعت بیمه کشور، همه دست‌اندرکاران شرکت تلاشی بی‌وقفه برای ساماندهی، تقویت و بهبود زیرساخت‌ها، اصلاح فرآیندها، چابک‌سازی سازمان، اصلاح ساختار دارایی‌ها، جذب و پرورش نیروهای خلاق و نوآور، توسعه سطح رفاه و معیشت کارکنان و نمایندگان، ارایه سریع‌ترین خدمات صدور، مدیریت ریسک و توجه ویژه به مشتریان خرد را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند. در پایان از پروردگار متعال، سعادت، سلامت و کامیابی همه سهامداران، بازنشستگان، کارکنان، نمایندگان و البته مشتریان وفادار و عزیز را خواستارم.به امیدعنایت ‌الهی و با تلاش همه ما، بیمه البرز توانگرتر از همیشه ماندگاری خود را با همه شریک خواهد شد.

حمایت بانک آینده از   شرکت‌های  آسیب‌دیده از کرونا

بانک آینده، در سال جهش تولید و با هدف تقویت، تأمین مالی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، مرحله سوم پرداخت تسهیلات به این شرکت‌ها را آغاز کرد.  در نشستی که در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور دکتر محمد فطانت مدیر عامل بانک آینده، مدیران عامل بانک‌های کارآفرین و صنعت و معدن و مدیران این صندوق و در آیین برگزاری آغاز مرحله سوم حمایت از کسب‌و کارهای آسیب دیده از کرونا ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان متوسط و بزرگ برگزار شد، ایشان بر لزوم حمایت از صنایع دانش‌بنیان، به خصوص در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، تأکید کرد. مدیرعامل بانک آینده بیان کرد: بانک آینده، مفتخر است تا کماکان، با چابکی و تسریع در انجام امور، با پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان، به خصوص شرکت‌های آسیب دیده از ویروس کرونا، حمایت‌های لازم را انجام دهد تا این شرکت‌ها، به خصوص شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و درمان، با تولیدات خود کمک کنند تا از این شرایط بحرانی کرونا، با موفقیت عبور نماییم.  پرداخت تسهیلات مرحله سوم با نرخ 9 درصد و بازپرداخت 18 ماهه و برای شرکت‌های دانش‌بنیان متوسط و بزرگ است. یادآور می‌شود: پیش از این نیز، 143 شرکت دانش‌بنیان، از تسهیلات حمایتی بانک آینده، بهره‌مند شده‌اند.

کاهش کمک بلاعوض،  بسته نجات اروپا است

سران اتحادیه اروپا در آستانه دومین روز مذاکرات در بروکسل بر سر صندوق احیای اقتصادی و جنجالی ۷۵۰ میلیارد یورویی، با پیشنهادی جدید و میانجی گرایانه‌ای روبرو شدند.به گزارش بلومبرگ، در این پیشنهاد حجم بودجه دست نخورده باقی مانده اما مبلغ تخصیصی به عنوان کمک بلاعوض به ۵۰ میلیارد یورو کاهش یافته است. براساس این پیشنهاد و در تلاش به منظور تعدیل نگرانی‌های مالی کشورهایی همچون هلند، در مجموع ۴۵۰ میلیارد یورو به عنوان کمک بلاعوض و ۳۰۰ میلیارد یورو در قالب وام اختصاص خواهد یافت. مارک روته نخست‌وزیر هلند معتقد است کمک‌های مالی به کشورها باید با نظارت دقیق‌تری نسبت به اعطای وام‌های عادی صورت گیرد. او همچنین برای جلب نظر نخست وزیر هلند طرحی را پیشنهاد کرده که براساس آن مقررات سخت‌گیرانه‌ای برای پرداخت کمک مالی به کشورها اعمال شود. بر اساس این طرح، اگر کشوری مصوبه کمیسیون اروپا درباره راهبرد عبور از بحران کرونا را نپذیرد، از دریافت کمک مالی محروم می‌شود. همچنین میزان دریافتی کشورها براساس دو فاکتور رشد اقتصادی و میزان خسارت ناشی از بحران کرونا محاسبه می‌شود.


 

ارسال نظر