اخبار

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۸۶۱۰

تجربه ایرانیانِ آینده ارمغان مطمئن برای سرمایه‎گذاران 

صندوق تجربه ایرانیان، بزرگ‎ترین صندوق مختلط فعال در بازار سرمایه ایران با بیش‎ترین بهره‎وری، خدمتی نوین از سوی شرکت کارگزاری بانک آینده است که هم‎اکنون مشتریان محترم می‎توانند در این صندوق، سرمایه‌گذاری کنند. این صندوق یکی از پربازده‎ترین صندوق‎های فعال در بازار سرمایه است که به‎عنوان یک گزینه مناسب سرمایه‎گذاری برای مشتریان بانک آینده، با امکان افزایش و کاهش سرمایه و بدون کارمزد صدور و ابطال، در اختیار این عزیزان قرار گرفته است. مشتریان عزیز و عموم علاقه‎مندان برای سرمایه‎گذاری در صندوق تجربه ایرانیان و کسب اطلاعات بیش‎تر، می‌توانند به تارنمای tajrobeiranian.ir مراجعه نمایند. هم‎چنین شعب بانک آینده در سراسر کشور و مرکز ارتباط ۲۴ساعته بانک با شماره ٢٧٦٦٣٠٣٠–۰۲۱ آماده پاسخ‌گویی به مشتریان گرامی است.

    ارایه خدمت صندوق امانات در بانک آینده

بانک آینده به‌منظور آسودگی‌خاطر و رفاه حال مشتریان جهت حفظ و نگه‌داری اسناد و اشیای گران‌بها در محیطی امن و عاری از خطر، خدمت صندوق‌های امانات را ارایه می‌دهد. افرادی که کالاهای با ارزشی هم‌چون اسناد، اوراق بهادار، طلا و سکه دارند و در پی راهکاری برای ارتقای سطح امنیت این دارایی‌ها هستند، می‌توانند از این خدمت بانک آینده، استفاده کنند. برای بهره‌مندی از خدمات این صندوق، تمام اشخاص حقیقی و حقوقی با داشتن یکی از انواع حساب‌ها نزد شعب بانک آینده می‌توانند مطابق ضوابط و دستورالعمل بانک از خدمات صندوق امانات در شعب منتخب در شهرهای: تهران، تبریز، سمنان، مشهد و یزد، استفاده کنند. گفتنی است؛ شعب مجهز به صندوق امانات در بانک آینده، به عنوان یک مزیت ارزنده و ارزش‌آفرین، روند توسعه کمی خود را در سطح کشور طی می‌کند.

انتشار داده‌های آماری بانکداری اسلامی توسط  IFSB

بانک اطلاعاتی هیات خدمات مالی اسلامی اقدام به انتشار داده‌های آماری نظام بانکداری اسلامی برای کشورهای عضو تا پایان سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ نموده است. به گزارش پورتال بانکداری اسلامی و به نقل از IFSB، اطلاعات آماری مربوط به سلامت مالی و رشد نظام بانکداری اسلامی تا پایان سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹، برای کشورهای عضو در بانک اطلاعاتی هیات خدمات مالی اسلامی منتشر شده است. با توجه به ضرورت دسترسی به جدیدترین داده‌های بانکی و ارایه تحلیل‌های مناسب، پروژه به منظور جمع‌آوری شاخص‌های مالی اسلامی (ساختاری و احتیاطی) توسط IFSB از سال ۲۰۱۱ آغاز شده است.این مجموعه، شانزدهمین انتشار داده‌های آماری بانک‌های اسلامی است که در پایگاه اطلاعاتی هیات خدمات مالی اسلامی قرار گرفته است و شاخص‌های مالی ۲۳ کشور (افغانستان، بحرین، بنگلادش، برونئی، مصر، اندونزی، ایران، اردن، قزاقستان، کویت، لبنان، لیبی، مالزی، نیجریه، عمان، پاکستان، فلسطین، قطر، عربستان سعودی، سودان، ترکیه، امارات متحده عربی و انگلستان) را در بازه زمانی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ میلادی تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ میلادی تحت پوشش قرار می‌دهد. 

 

ارسال نظر