آغاز به کار تیم نوسازی بانک رفاه کارگران

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۷۴۲

اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه در نشست شورای عالی فناوری اطلاعات و مراسم آغاز به کار تیم نوسازی Core Banking  این بانک اظهار داشت: به‌منظور استفاده از تکنولوژی‌های جدید و پاسخ به نیازهای مشتریان باید بستر لازم برای استفاده از بانکداری دیجیتال و الکترونیک را فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، للـه گانی با اعلام این مطلب گفت: در عصر کنونی این  بانک باید بتواند هم به مشتریان خدمات جدید و به روز ارایه دهد و هم چابکی لازم را داشته باشد که این مهم از طریق به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید امکان‌پذیر است و برای استفاده از این تکنولوژی‌ها باید بستر لازم را فراهم کنیم.  مدیرعامل بانک رفاه افزود: برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید، ضمن بهره‌گیری از مشاوران و متخصصان برون سازمانی، مدیریت زمان باید مد نظر قرار گیرد. هر چقدر که بتوانیم فرآیند‌ها را به لحاظ زمانی کوتاه‌تر کنیم به کیفیت کار کمک می‌کند و یکی از راهکارهای مدیریت زمان، استفاده از نیروی متخصص و پیشبرد کارها به صورت موازی است. 

وی عنوان کرد: باید آینده‌نگر بود و با مطالعه و برنامه‌ریزی، زمینه توسعه کارها را فراهم کنیم. باید پایه و اساس کار به گونه‌ای طراحی شود که با ورود و گسترش کسب و کارها و تکنولوژی‌های جدید مانند بلاکچین و ارزهای مجازی یا کسب و کارهایی که با استفاده از کیف پول الکترونیک گسترش می‌یابد، ظرفیت ارایه خدمات به مشتریان را با توجه به تحولات جدید در آینده داشته باشیم. 


 

ارسال نظر