اخبار

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۵۳۶

واریز وجه نقد از طریق خودپرداز- خود دریافت ‌پاسارگاد 

بانک‌پاسارگاد، جهت رفاه حال مشتریان و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق اسکناس، امکان واریز وجه نقد را با استفاده از دستگاه‌های CRS، در 26 شعبه خود فراهم کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، دستگاه‌های «خودپرداز- خوددریافت (CRS)» علاوه بر ارایه خدمات دستگاه‌های خودپرداز (ATM)، امکان واریز وجه نقد به حساب مشتری را نیز فراهم می‌کنند. به این ترتیب که مشتری از طریق این دستگاه و با در اختیار داشتن کارت بانک‌پاسارگاد قادر خواهد بود وجوه نقد خود را بدون مراجعه به شعبه به حساب خود واریز کند.برداشت وجه، انتقال وجه، دریافت مانده حساب، دریافت گردش حساب، خرید شارژ، تغییر رمز، پرداخت قبض، پرداخت تسهیلات، کمک به خیریه و ... از دیگر خدمات دستگاه‌های CRS هستند. گفتنی است به زودی تعداد بیشتری از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد مجهز به این دستگاه خواهند شد. 

    ساعت کار شعبه‌های ‌پاسارگاد 8 تا 14

بانک‌پاسارگاد ساعت کار واحدهای خود را از تاریخ 31 فروردین سال 1399 تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.  به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، کلیه واحدهای این بانک اعم از شعبه‌ها و واحدهای ستادی (جز شعبه‌ قشم)، از تاریخ 31 فروردین سال 1399 تا اطلاع ثانوی، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 14 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 12:30 آماده ارایه خدمات بانکی به مشتریان هستند. 

همچنین شعبه ‌این بانک در قشم در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 خدمات بانکی را به مشتریان ارایه می‌دهد. به هم‌میهنان گرامی توصیه می‌شود برای جلوگیری از شیوع این بیماری و حفظ سلامت جامعه، با بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک اعم از بانکداری‌مجازی، همراه‌بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفن‌بانک و سامانه #720* از مراجعه غیرضروری به شعبه‌های بانک‌ها خودداری کنند.مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https: //www.bpi.ir/crm به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان هستند. 

    واریز تسهیلات یک میلیونی  برای 99 هزار نفر از مشتریان پاسارگاد

طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هدف حمایت از هم‌میهنان در شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بانک‌پاسارگاد برای بیش از 99 هزار نفر از مشتریان خود، مبلغ ۱۰ میلیون ریال تسهیلات واریز کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در پی اعلام لیست سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی، از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ابلاغ بانک‌مرکزی، این تسهیلات به حساب مشتریانی که یارانه خود را از طریق بانک‌پاسارگاد دریافت می‌کنند، واریز شد.بانک پاسارگاد از دریافت‌کنندگان این تسهیلات درخواست کرد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، جهت دریافت این وجه یا انجام تراکنش، از ابزارهای بانکداری‌الکترونیک اعم از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک، موبایل بانک و ... استفاده و از مراجعه به شعبه‌های بانک پاسارگاد خودداری کنند. گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https: //www.bpi.ir/crm به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان هستند.

 

 تلاوت کلام‌الله توسط کارمند بانک رفاه در حضور رهبر انقلاب

امین پویا کارمند بانک رفاه کارگران در محفل انس با قرآن رهبر انقلاب، آیاتی چند از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این محفل قرآنی رهبر معظم انقلاب که به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان به روشی متفاوت و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، این قاری ممتاز کشوری به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه احزاب پرداخت.گفتنی است، محفل قرآنی قاریان، حافظان و گروه تواشیح در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد و رهبر معظم انقلاب از طریق ارتباط تصویری شاهد تلاوت و اجرای این محفل نورانی بود.

رشد ۳۲ درصدی سپرده‌های بانکی در سال ۱۳۹۸

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: میزان سپرده‌های مردم نزد سیستم بانکی در پایان سال ۱۳۹۸ نسبت به پایان سال ۱۳۹۷ با ۳۲ درصد رشد به مبلغ ۲۴۱۱ هزار میلیارد تومان رسید.همچنین میزان تسهیلات پرداختی از سوی نظام بانکی در مدت یاد شده با ۲۶ درصد رشد به مبلغ ۹۷۵ هزار میلیارد تومان در پایان اسفند ۱۳۹۸ رسید.رییس کل بانک مرکزی در خصوص اقدامات احتیاطی مرتبط با روند سود سپرده‌ها و سود بین بانکی گفت: آنچه امروز در بازار پول، در خصوص روند سود سپرده‌ها و سود بین بانکی مشاهده می‌شود، در کنار برخی تحولات اقتصادی، عمدتا نتیجه تأثیر اقدامات احتیاطی در کمتر از دو سال گذشته است . به برخی از آن اقدامات اشاره می‌کنم: نظارت جدی و مدیریت شده بانک مرکزی بر بانک‌ها و موسسات مالی ناتراز و مشکل‌دار، بر اساس اختیارات کسب شده ازسران قوا، تجدیدنظر در صلاحیت فنی مدیران بانک‌هایی که عملاً ناقض مقررات مصوب بوده‌اند و تداوم اعمال مقررات. 

 

ارسال نظر