خبر ویژه

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۴۶۰

تبریک رمضانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران

اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به تمامی مشتریان و ذی نفعان تبریک و تهنیت گفت. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

   بسمه تعالی

باری دیگر نسیم خوش الهی وزیدن گرفت و سفره‌ای، به بی‌کرانگی یک دعوت عاشقانه گسترانده شد. از مناره‌های بلند عرش، ندای ملکوتی «شهْرُ رمضانُ الّذی اُنْزِل فیهِ الْقُرآن ... » بلند است و ماه پر فیض و برکت رمضان از راه رسید.  حلول ماه مبارک رمضان، ماه تابش آیات نورانی قرآن بر قلب مومنان و عاشقان، ارزشمند‌ترین فرصت انسان برای ابراز بندگی در برابر باری تعالی را صمیمانه به همه شما مشتریان و ذی نفعان گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تحقق اهداف بانک رفاه  در صورت افزایش سرمایه

با افزایش سرمایه، بانک رفاه کارگران بهتر می‌تواند به رسالت خود در ارایه خدمات به مشتریان و شهروندان عمل کند. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، للـه ‌گانی مدیرعامل این بانک در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما که در مرکز فرهنگی - ورزشی تلاش و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سلامت، شفافیت و توانمندی یک بانک، نرخ کفایت سرمایه است که بر اساس استانداردهای بین‌المللی و اعلام بانک مرکزی این نرخ حداقل 8 درصد است و برای تقویت این نرخ در بانک رفاه کارگران، با افزایش سرمایه بانک از23 هزار میلیارد ریال به 200 هزار میلیارد ریال موافقت شده است. مدیرعامل بانک رفاه افزود: با موافقت سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی، با افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران که به صورت آورده نقدی و غیر نقدی است، بهتر می‌توانیم به رسالت خود در ارایه خدمات به مشتریان و شهروندان عمل کنیم. للـه‌گانی تصریح کرد: این افزایش سرمایه، در دو بخش از فعالیت‌های بانک تأثیر ویژه‌ای دارد. پرداخت تسهیلات به جامعه زحمتکش کارگران و بازنشستگان و دیگری پرداخت تسهیلات به بخش‌های اقتصادی کشور برای رشد تولید و تحقق شعار جهش تولید است.

 

ارسال نظر